Hrvatska poštanska banka je uvela novi koncept poslovnice u kojem je kao najveća banka u hrvatskom vlasništvu povezala hrvatsku arhitekturu, hrvatski dizajn i hrvatsku proizvodnju. U srijedu je u Strojarskoj 16 u Zagrebu otvorena prva u nizu poslovnica čije je uređenje rezultat suradnje HPB-a s arhitektom Teom Budankom, dizajnerima Grupe i Numen/ForUse te proizvođačem – formom prostoria.
Nova poslovnica Banke smještena je u atraktivnom, energetski učinkovitom VMD-ovom kompleksu gdje je, uz visoku funkcionalnost i ugođaj prostora, HPB pokazala svijest o važnosti promocije vrhunskog hrvatskog proizvoda.
'Javna percepcija banaka jasno signalizira da je povratak u smireni okvir prepoznatljivih i bliskih materijala i oblika nužan. Upravo je točka susreta javnog prostora klijenata i radnog prostora bankara osnovna tema novog dizajna poslovnice HPB-a', istaknuo je arhitekt Teo Budanko.
Direktor i vlasnik firme prostoria Tomislav Knezović vjeruje da su, kao proizvođači, uz visoko kvalitetan dizajn u HPB unijeli i pozitivan duh kojim dokazuju da je moguće uspjeti koristeći domaću pamet i kreativnost.
'U procesu stvaranja najbolje hrvatske banke redizajn poslovnica nije bio prioritet, sada je i on došao na red. Hrvatski arhitekt, hrvatski dizajn, hrvatska proizvodnja u Hrvatskoj poštanskoj banci – našim klijentima ćemo pružiti odličnu uslugu i atmosferu' komentirao je novi koncept uređenja i suradnje Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a.
Strojarska je 14. poslovnica u najvećem HPB-ovom Regionalnom centru Zagreb koji broji gotovo 220.000 klijenata, odnosno trećinu ukupnog broja naših klijenata, što znači da je svaki 5. stanovnik tog područja klijent Banke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu