HPB predstavila novi ‘hrvatski’ koncept poslovnice

Autor: Poslovni.hr , 18. svibanj 2016. u 12:20
Foto: foto press

HPB je suradnjom s domaćim arhitektima, dizajnerima i proizvođačima promovirala ‘hrvatsku priču’ i svojim klijentima omogućila novi doživljaj bankarskog poslovanja.

Hrvatska poštanska banka je uvela novi koncept poslovnice u kojem je kao najveća banka u hrvatskom vlasništvu povezala hrvatsku arhitekturu, hrvatski dizajn i hrvatsku proizvodnju. U srijedu je u Strojarskoj 16 u Zagrebu otvorena prva u nizu poslovnica čije je uređenje rezultat suradnje HPB-a s arhitektom Teom Budankom, dizajnerima Grupe i Numen/ForUse te proizvođačem – formom prostoria.

Nova poslovnica Banke smještena je u atraktivnom, energetski učinkovitom VMD-ovom kompleksu gdje je, uz visoku funkcionalnost i ugođaj prostora, HPB pokazala svijest o važnosti promocije vrhunskog hrvatskog proizvoda.

'Javna percepcija banaka jasno signalizira da je povratak u smireni okvir prepoznatljivih i bliskih materijala i oblika nužan. Upravo je točka susreta javnog prostora klijenata i radnog prostora bankara osnovna tema novog dizajna poslovnice HPB-a', istaknuo je arhitekt Teo Budanko.

Direktor i vlasnik firme prostoria Tomislav Knezović vjeruje da su, kao proizvođači, uz visoko kvalitetan dizajn u HPB unijeli i pozitivan duh kojim dokazuju da je moguće uspjeti koristeći domaću pamet i kreativnost.

'U procesu stvaranja najbolje hrvatske banke redizajn poslovnica nije bio prioritet, sada je i on došao na red. Hrvatski arhitekt, hrvatski dizajn, hrvatska proizvodnja u Hrvatskoj poštanskoj banci – našim klijentima ćemo pružiti odličnu uslugu i atmosferu' komentirao je novi koncept uređenja i suradnje Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a.

Strojarska je 14. poslovnica u najvećem HPB-ovom Regionalnom centru Zagreb koji broji gotovo 220.000 klijenata, odnosno trećinu ukupnog broja naših klijenata, što znači da je svaki 5. stanovnik tog područja klijent Banke. 

Komentirajte prvi

New Report

Close