HP povećao tržišni udio na 69,7 posto

Autor: Bernard Ivezić , 15. lipanj 2014. u 21:59
Alen Premužak, predsjednik uprave Hrvatske pošte/Ž.B/PIXSELL

Rasle tiskanice i paketi te međunarodno slanje i primanje pošiljaka.

Zagreb Hrvatska pošta povećala je u prvom tromjesečju svoj tržišni udio na 69,7 posto objavio je regulator Hakom.

To je treću godinu za redom da tržišni udio HP-a stabilno raste. Lani je u u prvom tromjesečju HP imao tržišni udio od 68,8 posto, a godinu prije 67,6 posto. Prema podacima regulatora, na tržištu usluge nude 23 tvrtke koje su u prvom tromjesečju isporučile 88 milijuna usluga. Najveći dio njihovog poslovanja, 85,4 posto, i dalje čine pisma, preporučena pisma i druge slične pismovne pošiljke.

No, to je ujedno i jedini dio poslovanja koji je u padu. U istom razdoblju lani iznosio je 87 posto. S druge strane blago je poraslo slanje paketa s 3,1 na 3,4 posto, dok je najveći rast zabilježen u slanju tiskanica, odnosno slanju časopisa i novina poštom, na što je lani otpadalo 9,9 posto tržišta a ove godine 11,1 posto. Slanje i primanje pošiljki iz inozemstva čini 6,9 posto isporučenih usluga, a lani je činilo 6,2 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close