Grundig je 2014. godine u Hrvatskoj prodao najviše televizora dosad. Marijan Haramija, direktor Grundiga za Hrvatsku, na zagrebačkoj proslavi 70 godina postojanja tog brenda izjavio je da su s tržišnim udjelom od 20 posto prema GfK završili kao drugi najprodavaniji brend televizora u Hrvatskoj.
"Sada na tržište ulazimo i s bijelom tehnikom i vjerujem da ćemo biti uspješni", kaže Haramija. Dodaje da je pomogla dobra hotelska prodaja. "U tri godine prodali smo 7.000 televizora kroz 40 projekata za hotele, a ove godine dogovorili smo ih još sedam", zaključuje Haramija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu