Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, nakon izlaska iz stečaja ubrzano radi na podizanju kvalitete i povećanju kategorizacije svojih smještajnih kapaciteta, a prvi rezultat tih napora podizanje je kategorizacije hotela Slaven na tri zvjezdice, priopćeno je iz Jadrana.
Služba za kategorizaciju Ministarstva turizma utvrdila je da nakon provedene obnove i modernizacije hotel Slaven, smješten nedaleko centra Selca, udovoljava svim uvjetima za podizanje kategorizacije s dvije na tri zvjezdice. Za crikvenički Jadran ovo je iznimno važan događaj jer je hotel Slaven prvi objekt iz sastava tvrtke koji je kompletnom obnovom podignuo kategoriju u posljednjih 26 godina, ističe se u pripćenju. Naime, u kapacitete Jadrana se godinama zbog poteškoća u poslovanju nije ulagalo – nakon nesretnog požara je 2001. godine posljednje obnovljen hotel Esplanade, no redovna ulaganja u podizanje kategorizacije nije bilo još od 1988. kada je obnovljen hotel Kaštel.
„Ulaganje u podizanje kategorizacije i kvalitete usluge koju pružamo našim gostima strateška je odrednica ove Uprave. Nakon uspješno završenog stečajnog postupka koji je stabilizirao poslovanje Jadrana, mi ubrzano radimo na tome, a ovu dodatnu zvjezdicu za hotel Slaven vidim kao uspjeh ne samo za sve nas u Jadranu, već i kao veliki korak naprijed za čitavu crikveničku rivijeru koja je u turističkom razvoju snažno oslonjena na Jadran. Upravo sam zbog toga iznimno ponosan što smo nakon čak 26 godina u kojima Jadran nažalost nije imao snage razvijati i ulagati u objekte konačno promijenili trend sa opadanja zvjezdica na dobivanje zvjezdica“, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana.
Hotel Slaven izgrađen je 1912. godine, a 1963. godine dograđen je objekt koji je sada u potpunosti obnovljen. Kapacitet hotela je 50 soba s 85 kreveta.
U uređenje hotela Slaven investirano je ukupno oko 6 milijuna kuna, a objekt izgrađen 1963. godine građevinski je potpuno obnovljen, izmijenjen je sav namještaj u sobama, uređena je recepcija, aperitiv bar te restoran i kuhinja koji imaju kapacitet za 450 gostiju, a koje koriste i gosti paviljona koji se nalaze u sklopu hotela. U Jadranu su žele obnoviti i stari dio hotela izgrađen 1912. godine, no neriješeni vlasnički odnosi nad tim objektom još uvijek predstavljaju kočnicu investiciji, kažu iz kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu