Kineska kompanija COSCO (China Ocean Shipping Company) ozbiljan je kandidat za koncesiju na kontejnerskom terminalu Zagrebačka obala, piše Novi list. Koncesija bi trebala trajati najmanje 30 godina, a navodno se razgovori između Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture i ovog najvećeg kineskog brodara i lučkog operatera vode već mjesecima.
Ovo bi mogla biti najveća i strateški najvažnija kineska investicija u Hrvatskoj, a procjenjuje se da bi koncesionar na Zagrebačkoj obali trebao investirati gotovo 200 milijuna eura, piše list. Spomenuta investicija značila bi i dugoročno pozicioniranje jednog od najvećih svjetskih brodara i operatera u Rijeci.
Natječaj za koncesiju na Zagrebačkoj obali mogao bi biti raspisan najkasnije u lipnju ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.najbolja fora je da je ta vijest izgleda potakla rast LKRI s kojom nema veze???
tu se nigdje ne spominje Luka Rijeka d.d. (LKRI) ??? je li to onda investicija lučke uprave?
Uključite se u raspravu