Hoće li kuglica od 5 eura otjerati turiste? TripAdvisor: ‘Neće!’

Autor: Ana Roksandić , 25. studeni 2024. u 07:00
09.11.2024., Pula: Obzirom je sezona bila odlicna, a prije zasluzenog zimskog odmora, pulska slasticarnica Gelato Fratelli odlucila je pocastiti svoje sugradjane besplatnim sladoledom. Akcija traje dok se ne isprazne sve banjice. Photo: Sasa Miljevic / PIXSELL/PIXSELL

Za goste ključ uspjeha je pozitivan doživljaj i raznolikost ponude.

Jesmo li turistima preskupi? Hoće kuglica sladoleda od pet eura odvratiti goste od naše zemlje? Odgovor na to pitanje ponudila je na Danima hrvatskog turizma Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zajedno s posebnim gostima iz TripAdvisora, Lene Arbery i Antonyja Powella, koji su otkrili je li Hrvatska uistinu postala skuplja od konkurenata, poput Grčke, Italije i Španjolske. Uz pomoć podataka TripAdvisora, globalne platforme s više od 463 milijuna korisnika mjesečno, zaključeno je da Hrvatska ne zaostaje u omjeru cijene i kvalitete. Iako se često spekulira da je Hrvatska skuplja od konkurenata, statistike pokazuju drugačije.

Za goste ključ uspjeha je pozitivan doživljaj i raznolikost ponude. Arbery i Powell naglasili su kako je gostima najbitnije iskustvo, a naša zemlja na tom polju dobro stoji. Nadalje, Hrvatska nije skuplja od konkurenata na Mediteranu već, kako poručuju iz HTZ-a, držimo korak po pitanju odnosa cijene i kvalitete. Turisti nas doživljavaju kao destinaciju raznovrsnog sadržaja koju rado preporučuju dalje i upravo će to jedinstveno iskustvo koje nudimo obilježiti nadolazeću turističku 2025. godinu, vjeruju u HTZ-u.

Poznato je kako je osim pitanja konkurentnih cijena, veliki cilj hrvatskog turizma je cjelogodišnjost. Podsjetio je na to na manifestaciji i resorni ministar Tonči Glavina. “Svi strateški ciljevi i aktivnosti koje provodimo kao Vlada doprinijeli su tome da je danas Hrvatska cjelogodišnja turistička destinacija. S reformom koju provodimo osigurat ćemo dugoročnu uspješnost i konkurentnost hrvatskog turizma i u budućnosti. Cilj nam je podizati kvalitetu naše usluge te razvijati turizam dodane vrijednosti u suglasju s lokalnim stanovništvom”, rekao je Glavina.

Komentirajte prvi

New Report

Close