H&M, KiK, C&A i Pepco dobivaju konkurenciju: Maloprodajni div sa pristupačnim cijenama stiže u Hrvatsku

Autor: Poslovni.hr , 12. travanj 2019. u 15:46
Foto: Getty Images

Tvrtka u ovoj godini planira više od 3 milijarde dolara ukupnih prihoda.

S rastom maloprodajnog prometa već više od 50 mjeseci zaredom, rastom kupovne moći građana te potrošačkog optimizma, sve su optimističnija i očekivanja trgovaca pa u Hrvatsku, osim talijanskog hard diskontera Eurospina, uskoro stiže i maloprodajni div odjećom i opremom za dom LC Waikiki u većinskom vlasništvu dviju turskih obitelji Küçük i Dizdar.

Prvi dućan u Hrvatskoj će, kako Večernji list neslužbeno doznaje, otvoriti u zagrebačkom Arena centru sredinom svibnja, a sudeći po oglasima na hrvatskim portalima u kojima od početka godine traži buduće zaposlenike, u početku je planirana i trgovina u Splitu.

No zna li se da je riječ o vodećem maloprodajnom turskom lancu kojega je najveći pojedinačni dioničar Mustafa Küçük, koji na Forbesovoj listi bogatih “teži” 1,1 milijardi dolara i drži se podalje od javnosti, dok tvrtka u ovoj godini planira više od 3 milijarde dolara ukupnih prihoda, od čega polovicu na inotržištima, očito je procijenjeno da će im se i malo hrvatsko tržište s rivalima poput H&M-a, C&A, Kika, Pepca… isplatiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close