“HEP je na zakup medijskog prostora preko Real grupe potrošio 5,5 mil. kn”

Autor: Poslovni.hr , 10. lipanj 2015. u 17:55

Real grupa reagirala je na članak “Treba im pogled izvana” objavljen u Poslovnom dnevniku 21. svibnja 2015. godine.

Real grupa reagirala je na članak “Treba im pogled izvana” objavljen u Poslovnom dnevniku 21. svibnja 2015. godine. “U vašem mediju, a u kojem su iznesene neistinite informacije i insinuacije u vezi poslovanja marketinške agencije Real grupa d.o.o. s tvrtkom HEP d.d. U članku se navodi: Holy se poziva na informacije iz HEP-a, čiji zaposlenici tvrde da se u povijesti tvrtke nije u tom obimu posezalo za vanjskim snagama, a posebno izdvajaju slučaj Real-grupe, čiji će se 25 mil. kuna vrijedan angažman u pridobivanju 16.000 kupaca iz kategorije kućanstava HEP-u isplatiti tek za 100 godina.“ Ovaj navod je neistinit.

Naime, HEP d.d. je u srpnju 2014. godine, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, proveo ograničeni postupak nabave za usluge planiranja i zakupa medijskog prostora: TV, radio, tisak, internet/online i vanjsko oglašavanje, u maksimalnom iznosu do sedam milijuna kuna. Na navedenom natječaju pobijedila je tvrtka Real grupa d.o.o., te je s njom sklopljen Okvirni sporazum, koji još nije u cijelosti konzumiran. Do dana 5. svibnja 2015. godine, na zakup prostora u svim medijima, koji je tvrtka HEP d.d. izvršila putem Real grupe d.o.o., potrošeno je oko 5,5 milijuna kuna.

Napominjemo da je Real grupa d.o.o. full-service marketinška agencija, koja za klijenta HEP d.d. obavlja isključivo poslove planiranja i zakupa medijskog prostora. Za usluge zakupa medija sve velike kompanije koriste agencije upravo iz razloga što jedino putem njih mogu ostvariti agencijske popuste te na taj način plaćaju znatno niže cijene zakupa medijskog prostora”, kaže se u reagiranju koje je potpisao CEO Krešimir-Renzo Prosoli.

Komentirajte prvi

New Report

Close