Hakom iznenadio operatere prvom zaštitom korisnika

Autor: Bernard Ivezić , 28. svibanj 2014. u 09:19
Sva tri mobilna operatera odbila su komentirati potez regulatora/Ivo Čagalj/PIXSELL

Treba vidjeti kako će najavljena poskupljenja biti ugrađena u cjenike, poručili su iz Hakoma, koji je prvi put reagirao u zaštiti korisnika.

Telekomunikacijski regulator Hakom reagirao je na najavu mobilnih operatera da će zbog povećanja naknada za radiofrekvencije poskupiti svoje usluge.

Hakom je objavio da u tom slučaju korisnici imaju pravo u roku 30 dana od poskupljenja raskinuti ugovor s mobilnim operaterom bez penala.U Hakomu navode kako su uvjereni da će se operateri pridržavati zakona te da se u slučaju žalbe korisnici mogu javiti regulatoru. "Potrebno je sad vidjeti na koji će način najavljena poskupljenja biti ugrađena u cjenike", poručili su iz Hakoma.Sva tri mobilna operatera odbila su komentirati potez regulatora, koji je prvi put reagirao u zaštiti korisnika.Iz HT-a ističu da poštuju sve zakonske obveze, pa tako i omogućavanje raskida ugovora bez naknade zbog podizanja cijena. Dodaju da će o promjenama cijena na vrijeme obavijestiti korisnike.

"Pravilnikom Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture godišnja naknada za uporabu spektra utrostručena je pa će HT morati plaćati 138 milijuna kuna više na godišnjoj razini i stoga nema druge mogućnosti nego prilagoditi svoju cjenovnu politiku", objašnjavaju iz HT-a. Dodaju da će povećati od srpnja cijene za prepaid korisnike za 10 posto na iznos bona, dok će postpaid korisnicima mjesečni račun biti veći za ukupno deset kuna.Iz Vipneta nismo primili odgovor, dok iz Tele2 ističu da još nisu donijeli odluku.

"Tele2 još nije donio odluku jer preispituje razne opcije kako se nositi s novim nametom na radiofrekvenciju", kaže Vedrana Hercigonja Majetić, direktorica odnosa s javnošću Tele2 Hrvatska.Iz AZTN-a kažu da su vidjeli medijske objave o namjeri poskupljenja usluga telekom operatera kao reakciju na promjenu propisa. "U pravu tržišnoga natjecanja zabranjeni su svi dogovori konkurenata, osobito o cijenama, pa to načelno vrijedi i u ovoj situaciji. No, zasad nije vidljivo da se operateri ponašaju koordinirano ili po dogovoru", kažu u AZTN-u.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Ako mi povise pretplatu, raskidam pretplatu.

Zbog čega nam HT ili VIP ne nudi pakete po cijeni koje imaju u Njemačkoj i Austriji.

A kaj su oni to uložili?

Svu infrastrukturu su izgradili i platili hrvatski građani.
Recimo u Danskoj su morali operateri vratiti lovu za to građanima.

Mogli bi u tu napraviti referendum.

Da li želite da Vam korisnici telefonske infrastrukture moraju vratiti novac s kamatama za priključke koje ste platili?

Sada su se sjetili štititi korisnike…bravo!
A dugoročno, znate koliko ćemo zaostati zbog toga? Koliko će biti manje ulaganja…ne očekujte rast IT sektora u mobilnom svijetu, zbog ovoga! :/

New Report

Close