Izgradnja brze ceste Varaždin-Bednja jedan je od prioriteta Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, odnosno jedan od osam velikih prometnih projekata u Hrvatskoj, istaknuo je danas u Ivancu ministar Siniša Hajdaš Dončić koji je s čelnim ljudima Ivanca i Varaždinske županije razgovarao o tom projektu.
Govoreći o izvorima financiranja tih projekata ministar je izrazio vjeru u uspjeh procesa monetizacije hrvatskih autocesta te činjenice da bi se 25 do 30 lipa od cijene litre goriva trebalo dodijeliti Hrvatskim cestama, čime bi se za realizaciju spomenutih projekata osiguralo oko dvije milijarde kuna.
Tim sredstvima realizirat će se projekti poput brze ceste Varaždin-Bednja, sufinancirati Pelješki most, kaže ministar.
Što se tiče izgradnje brze ceste Varaždin-Bednja do 2015. slijedi izrada projektne dokumentacije, a nakon toga i otkup zemljišta. Ministar je kod izrade dokumentacije najavio i moguće poteškoće zbog prolaska dijela buduće ceste kroz ekološku mrežu Natura 2000, ističući apsolutno poštivanje svih propisa koji se tiču ekologije i zaštite okoliša. Brza cesta u početku će se izgraditi u dva kolnička traka, a povećanjem prometa izgradit će se i dva dodatna.
Važnost izgradnje brze ceste naglasio je i ivanečki gradonačelnik i potpredsjednik Hrvatskog sabora Milorad Batinić budući da se o tom projektu raspravlja u posljednjih 30 godina.
Batinić je pojasnio da je za razvoj zapadnog dijela Varaždinske županije nužna izgradnja prometnice jer svi potencijalni investitori žele brze i protočne prometnice. U ovom trenutku između Lepoglave i Varaždina dnevno prometuje oko 8.500 vozila, a za vrijeme najvećih prometnih gužvi za dionicu od 22 kilometra potrebna je vožnja od 45 minuta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pa formula je vrlo jednostavna.Učlaniti se u stranku i čekati kad dodju na vlast da se uhljebiš negdje dok ide.Kad mladi ovo shvate imat će i hns 200 000 članova ko hdzejci.
ne kužim da kod nas ovih 400 000 nezaposlenih nije razumjelo šta im političke elite žele reći.učanite se u stranku i riješili se egzistenciju.
pa ovaj koji je sad ministar prometa ne bi mogao biti radnik na naplatnim kućicama u špičkovini da nije u kmerima.
Koga treba zaposliti, ili kome nesto opet dati? Ceste, ceste, ceste… ceste imamo, ali prazne jer NISTA ne proizvodimo. Mene zanima kad ce biti neki fokus na nas mlade da uopce dobijemo ikakav posao, od kojeg mozemo bar hranu kupiti da ne crknemo?
Stvarna nezap u zemlji je preko 700 000 ljudi, 100, 200 tisuca mladih bez dana rada, 5-6g super depresije s inflacijom, i sad je fokus nova cesta?
[/quote]
Ne zelim biti s nikakvom bagrom. Uostalom, nemaju oni toliko mjesta… prvo gurnu svoje sinove, rodjake itd. Poruka je da se moramo iseliti, sto prije. Vecina zeli raditi, i bilo sto, ali nemaju ni tu sansu. Na kraju mozemo postati prva drzava na svijetu koja je u cjelini samo javni sektor, lol.
Mene zanima kakva ce biti demografija ovdje za 20-30g, s ovakvom stopom iseljavanja i izumiranja, ostat ce samo stranke i njihovi pajdasi.
Pa formula je vrlo jednostavna.Učlaniti se u stranku i čekati kad dodju na vlast da se uhljebiš negdje dok ide.Kad mladi ovo shvate imat će i hns 200 000 članova ko hdzejci.
ne kužim da kod nas ovih 400 000 nezaposlenih nije razumjelo šta im političke elite žele reći.učanite se u stranku i riješili se egzistenciju.
pa ovaj koji je sad ministar prometa ne bi mogao biti radnik na naplatnim kućicama u špičkovini da nije u kmerima.
Koga treba zaposliti, ili kome nesto opet dati? Ceste, ceste, ceste… ceste imamo, ali prazne jer NISTA ne proizvodimo. Mene zanima kad ce biti neki fokus na nas mlade da uopce dobijemo ikakav posao, od kojeg mozemo bar hranu kupiti da ne crknemo?
Stvarna nezap u zemlji je preko 700 000 ljudi, 100, 200 tisuca mladih bez dana rada, 5-6g super depresije s inflacijom, i sad je fokus nova cesta?
Koga treba zaposliti, ili kome nesto opet dati? Ceste, ceste, ceste… ceste imamo, ali prazne jer NISTA ne proizvodimo. Mene zanima kad ce biti neki fokus na nas mlade da uopce dobijemo ikakav posao, od kojeg mozemo bar hranu kupiti da ne crknemo?
Stvarna nezap u zemlji je preko 700 000 ljudi, 100, 200 tisuca mladih bez dana rada, 5-6g super depresije s inflacijom, i sad je fokus nova cesta?
Hoće li Zagroac staviti i na brzoj cesti 20 kn cestarine kao na tunel u biokovu. ovaj od kad je došao stavio je sve svoje kadrove iz kleti i forsira zagorje kao da je centar svijeta.
predlažem mu da raskine koncesiju za zagreb -macelj kad toliko brine za zagorce.
za takve poslove u kini idu po kratkom postupku.bilo u subotu na dokumentarcu na hrt 2
Uključite se u raspravu