Grupa Jadranka ostvarila milijunto noćenje u hotelima i kampovima

Autor: Poslovni.hr , 12. rujan 2016. u 10:18
Foto: Thinkstock

Rekordne turističke rezultate iz godine u godinu Grupa Jadranka ostvaruje i zahvaljujući prilagođavanju svoje ponude zahtjevima tržišta i segmentaciji gostiju.

Peta po redu turistička tvrtka u Hrvatskoj – Grupa Jadranka obilježila je milijunto noćenje ove godine. Milijunto noćenje u još uvijek aktualnoj turističkoj sezoni ostvareno je u noći s 10. na 11. rujna, dan ranije nego što je zabilježeno u prošloj, 2015. godini.  

„Milijunto noćenje u našim hotelima i kampova u ovoj turističkoj sezoni iznimno veseli sve nas u Grupi Jadranka. Posebno nam je drago jer su brojni gosti prepoznali naš trud, ulaganje i iskorak u ukupnoj ponudi. Zbog njih i za njih težimo pratiti trendove na tržištu te zadovoljiti i najistančanije ukuse svakog našeg gosta.“, izjavio je Goran Filipović, član Uprave Grupe Jadranka.

Ranije ostvarenom milijuntom noćenju ove godine uvelike je pridonijela i činjenica što lošinjska Grupa Jadranka kontinuirano ulaže u unaprjeđenje cjelokupne premium ponude s 5* u uvali Čikat, prvenstveno hotela Bellevue, Boutique hotela Alhambra te vile Hortensie, ali i ponude na razini visoke 4* u Vitality hotelu Punta, Family hotelu Vespera te Wellness hotelu Aurora. Tome treba dodati i Jadranka kampove Baldarin, Slatina, Bijar te Čikat u kojemu je ponuda unaprijeđena otvaranjem prvog aquaparka na otocima zahvaljujući čemu je kamp Čikat dobio visoke 4*.  

Rekordne turističke rezultate iz godine u godinu Grupa Jadranka ostvaruje i zahvaljujući prilagođavanju svoje ponude zahtjevima tržišta i segmentaciji gostiju. Tako se vrhunska usluga hotela i vila grupacije LH&V ističe upravo po jedinstvenoj suradnji sa 70-ak obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava diljem Hrvatske, čije su izvorne namirnice implementirane u ponudu i što predstavlja svojevrsni presedan u hotelskim grupacijama.

Podsjetimo, u posljednjih pet godina Grupa Jadranka uložila je više od 100 milijuna eura, što je već sada rezultiralo većom prepoznatljivošću lošinjske turističke, spa i gastro ponude te ponude u kampovima. Doprinos nastavku takvoga trenda bit će i realizacija daljnjih planiranih investicija u sljedećih tri do četiri godine koje obuhvaćaju i projekte proširenja Zračne luke Mali Lošinj te izgradnju Eco Golf Resorta Matalda, što predstavlja dodanu vrijednost i sadržaj te osigurava željeni produžetak turističke sezone.

Komentirajte prvi

New Report

Close