Točan odogovor na pitanje do kada će trajati situacija u Rijeci vezano uz nedostatak vozača javnih autobusa zasad nitko nema. Iako je u grad u posljednje četiri godine stiglo oko 90 novih autobusa, jedina njihova svrha zasad jest da upotpune parking na Delti.
O alarmantnom stanju u Autotroleju Dnevnik.hr razgovarao je s direktorom Robertom Mrvčićem koji je otkrio koliko je za sada reducirano linija javnog autobusnog prijevoza.
“U zadnjih tjedan dana smanjili smo stotinjak polazaka na prigradskim linijama, dok smo na gradskim linijama ukinuli oko 200 polazaka“, rekao je Mrvčić.
Kazao je i jesu li se Grad i tvrtka Autotrolej prekasno počeli suočavati s manjkom radnika.
“Vozače tražimo već dvije godine. Angažirali smo agencije, plaćamo prekvalifikacije, tražimo gotove vozače, ali nema ih na tržištu”, požalio se Mrvčić i dodao da je nakon potpisa aneksa kolektivnog ugovora plaća vozačima podignuta na oko 1600 eura.
Upitan gdje zapinje sa stranim radnicima, otkrio je da je problem u izdavanju radnih dozvola, odnosno viza.
Mrvčić se ispričao svim korisnicima javnog gradskog prijevoza te rekao da je predloženo nekoliko mjera.
“Jedna od njih je smanjenje pokaznih karata za 25 posto. Ta mjera bi trajala tri mjeseca, a i duže ako se pokaže potreba. Jedna od mjera je i dodatno nagrađivanje vozača, kao i pojačana medijska kampanja. Osim toga, dogovaramo zapošljavanje radnika putem drugih agencija”, objasnio je.
“Ako se mjere pokažu opravdanima, nadam se da će do poboljšanja doći u što skorijem vremenu”, dodao je Mrvčić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu