Ovih su se dana u Rovinj sjatile ekipe triju nacionalnih televizija. U najposjećenijoj istarskoj destinaciji, šampionu turizma, novinari su pokušali doznati kakva će biti ovogodišnja sezona. U ovo vrijeme već bi trebao biti njen vrhunac kojeg još nema pa svi nekako čekaju kada će se dogoditi boom, piše Glas Istre.
Televizije su u nekoliko minuta htjele ispričati svoju priču kroz nekoliko stereotipnih izjava pa je srž problema izostala.
A činjenica je da su ugostitelji i trgovci nezadovoljni, da se i u srpnju pojavljuju crne rupe pa je dio stereotipnog zimmer frei turizma ostao praznih kreveta, što je i logično jer se apartmani štancaju i štancaju. Užarile su se i društvene mreže. Ovisno o tome od koga stižu komentari, navodi se da je Rovinj svjetski brend pa si ga ne može svatko priuštiti, do jadanja da su se cijena usluga morale porasti jer su čistačice postale preskupe.
Reagirao je i gradonačelnik Marko Paliaga. Kao sveučilišni profesor koji je doktorirao na brendiranju gradova u izjavi za Glas Istre, bio je brutalno iskren. Javno je priznao da su cijene ovog ljeta pretjerane, posebno u Rovinju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pozdrav iz Rovinja 😂😂😂😂
Uključite se u raspravu