Hrvatski graditeljski sektor odnedavno je bogatiji za platformu Building.hr koja je zamišljena kao baza informacija, kontakata i drugih vrijednih i relevantnih sadržaja za tvrtke iz sektora graditeljstva.
Glavni cilj platforme je umrežiti i povezati tvrtke, pomoći im pronaći adekvatne i provjerene partnere i kooperante, ubrzati i pojednostaviti procese, te tako doprinijeti snažnijem razvoju građevinarstva u Hrvatskoj.
Iza ideje platforme stoji tim predvođen Majom Borovinom Frankić, ekonomisticom s bogatim iskustvom u graditeljskom sektoru kroz angažman u obiteljskom poduzeću Spegra, predvodnikom u niši radova sanacije.
Platforma Building.hr nastala je kao odgovor na dugogodišnje probleme s kojima se u kontinuitetu bori graditeljski sektor, a koji su izrazito naglašeni posljednjih nekoliko godina – nedostatak radne snage, nesistematičnost podataka, nedostupnost informacija, slaba B2B suradnja, disproporcija ponude i potražnje s obzirom na geografski položaj, te značajno zaostajanje za digitalnim trendovima.
“Ideja je stara skoro deset godina, intenzivno se razvijala posljednje četiri, a s početkom 2023. je ugledala svjetlo dana. Zamišljena je kao ekskluzivni, digitalni ekosustav cjelokupnog tržišta na kojoj svoje mjesto mogu naći privatni i javni investitori, poduzeća bez obzira na veličinu i djelatnost, neovisni stručnjaci, razne institucije i ustanove, a zajedničko im je da sudjeluju na građevinskom tržištu. Povećanjem suradnji među tvrtkama možemo zajedno umanjiti i eliminirati poteškoće s kojima se svi susrećemo”, kaže Maja Borovina Frankić.
U malo više od dva mjeseca od lansiranja, platforma već ima više od 500 registriranih tvrtki, a u budućnosti će imati i opciju recenziranja tvrtki.
Informirat će, primjerice, o novim materijalima koji su stigli na hrvatsko tržište i novim trendovima na stranim tržištima…
“Feedback je dobar. Razvojem platforme i registriranjem sve većeg broja dionika tržišta korisnici platforme omogućuju sebi lako dostupne i sistematične podatke, jednostavnije pronalaženje poslovnih subjekata, ostvarivanje B2B suradnje, oglase za radna mjesta te marketing”, dodala je Maja Borovina Frankić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu