Grad Pula i Sindikat Istre, Kvarnera i Dalmacije nisu se dogovorili o dinamici izjednačavanja plaća zaposlenih u dječjim vrtićima sa zaposlenima u školama, stoga će Grad predložiti novu dinamiku, a sindikat u petak organizira jednodnevni štrajk upozorenja u pulskim vrtićima.
Kako navode iz pulske gradske uprave, predstavnici sindikata ponovili su zahtjev za izjednačavanjem plaća svih radnika u dječjim vrtićima sa zaposlenima u osnovnim školama u idućih godinu dana i još jednom naglasili da ih ponuda pregovaračkog odbora Grada ne zadovoljava.
S druge strane, predstavnici Grada ističu kako uz obvezu poštivanja Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju moraju poštivati Zakon o proračunu i Zakon o izvršenju proračuna, pa se može razmišljati o tome da povećanje plaća bude u razmaku od godinu i pol dana, odnosno do ožujka 2026.
Grad Pula će napraviti prijedlog nove dinamike povećanja plaća, koji će se razmatrati na sljedećem sastanku iduće srijede, 3. srpnja. Pregovori idu u dobrom smjeru pa vjerujemo da ćemo uskoro doći do dogovora, poručili su iz gradske uprave.
Iz Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije navode da vrtići danas ne rade, odnosno primaju se samo djeca za koju roditelji nisu mogli osigurati čuvanje.
“Roditelje smo zamolili za razumijevanje i poručili da u petak ne šalju djecu u vrtić. Djeca koja ipak dođu bit će zbrinuta, ali se neće odvijati odgojno-obrazovni program”, potvrdila je predsjednica sindikata Marina Cvitić.
Sindikat kontinuirano već dvije godine nastoji izjednačiti plaće zaposlenih u dječjim vrtićima s onima u osnovnim školama, no plaće osiguravaju osnivači, odnosno jedinice lokalne samouprave, koje za to uglavnom nemaju dovoljno proračunskih sredstava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu