Do 27. prosinca Zoran Milanović na izbornu je promidžbu potrošio 1,5 milijuna kuna, a Kolinda Grabar-Kitarović 5,4 milijuna, pokazuju izvješća na stranicama Državnog izbornog povjerenstva.
Svakom od predsjedničkih kandidata koji su ušli u drugi izborni krug, zakon dopušta da na promidžbu potroše po 9,6 milijuna kuna.
Prema izvješćima, Grabar-Kitarović je za medijsko oglašavanje s popustom platila 2,5 milijuna kuna, a popust iznosi oko 450 tisuća kuna.
Milanović je za medijsko oglašavanje s popustom platio 12.400 kuna, a dobio je popust od 3500 kuna. Grabar-Kitarović je od 347 donatora dobila 2,3 milijuna kuna, a Milanović od njih 50 ukupno 813 tisuća kuna.
Najveću donaciju, maksimalno mogućih 200.000 kuna, Grabar-Kitarović dobila je od Lane Karlovačke tiskare, po 10.000 su joj donirali ministar vanjskih poslova Goran Grlić Radman, šef HDZ-ova saborskog kluba Branko Bačić, zastupnik Ivan Domagoj Milošević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu