Sve vodeće i najvažnije institucije u hrvatskom turizmu surađuju s tvrtkom Google koja slijedom globalnih trendova i u ovoj godini očekuje nastavak rasta potražnje za njihovim uslugama, posebno manjih i srednjih turističkih tvrtki, i to kao izraz njihovog sve većeg razumijevanja i educiranosti spram digitalnog svijeta i okruženja.
Ističe to uz ostalo u razgovoru za Hinu direktor tvrtke Google za regiju Adriatic Joško Mrndže dodajući kako zadnjih nekoliko godina u hrvatskom turizmu bilježe rast potražnje za Google uslugama, što drži i logičnom posljedicom orijentiranosti turizma prema internetu, a time i Googleu kao globalno vodećoj tražilici. U turizmu se sve više koriste svi kanali i mediji koje internet pruža, i ne nužno samo oglašavanje, jer i kod većine partnera iz komercijalnog sektora Google funkcionira kao distributivni, prodajni kanal, a oglašavanje je sastavni dio bolje i snažnije pozicioniranosti turističkog proizvoda i usluga, naglašava Mrndže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu