Hrvatska ima golem potencijal za razvoj sportskog turizma koji može proširiti sezonu, kako u profesionalnom tako i amaterskom sportu. Potreban je samo sustavan pristup koji će nam dovesti goste iz cijeloga svijeta, tvrdi Dalibor Bilić, predsjednik Uprave tvrtke BTravel te inicijator projekta koji se financira slovenskim kapitalom.
Riječ je o novom igraču na tržištu organizacije putovanja koji najavljuje inovativan pristup destinacijskom menadžmentu na razini Hrvatske i šire regije. U Hrvatsku planiraju dovoditi profesionalne i amaterske sportske grupe, organizirati natjecanja i druge manifestacije, a uz sportski turizam fokus je i na poslovnom i odmorišnom segmentu. Investitor je slovenski proizvođač i dobavljač automata za sokove u hotelijerstvu Nektar natura, koji je na tržištu 20 godina i posluje u deset zemalja (Austrija, Bugarska, Hrvatska, Češka, Grčka, Crna Gora, Srbija, Slovenija, Španjolska i Turska).
Bilić
Već poslujemo u plusu, potpisali smo suradnju s nizom sportskih saveza.
"Investitor je prepoznao interes u proizvodu koji može unaprijediti njihov core biznis te razviti destinacije u kojima posluju. Tu se u potpunosti uklapa naš poslovni model umrežavanja s drugim destinacijama. Pritom smo mi oni koji kreiraju događaje, trendove i motive za putovanje, zbog čega se teško možemo nazvati tek turističkom agencijom", pojašnjava Dalibor Bilić. Takav poslovni model prati i organizacija tvrtke: uz hrvatsku tvrtku BTravel, tvrtke su osnovane u Sloveniji i Srbiji, a uz njih se otvaraju i uredi u još najmanje 15 zemalja, uključujući Grčku, Austriju, Bugarsku, Slovačku, Švedsku, Španjolsku te Tursku. Za pokretanje tvrtke u Kini zainteresiran je i lokalni investitor.
U zagrebačkom središtu tvrtke 20 je zaposlenih, a u ovoj godini otvara se još deset radnih mjesta, otkriva Bilić. "Okupili smo najbolju ekipu koja se može naći u Hrvatskoj. Planiramo snažan rast koji nam omogućuje velika potražnja za takvim uslugama. U tri mjeseca poslovanja već poslujemo u plusu, imamo potpisanu suradnju s nizom sportskih saveza, ugovore za gotovo 30 evenata u RH i regiji. Pokrenuli smo projekt Cro Run. Želimo pokrenuti i hrvatske građane na aktivnije bavljenje sportom", ističe Bilić, koji je prije ovog projekta za razvoj sportskog segmenta turizma bio zadužen u pulskoj agenciji Uniline.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu