Glovo je lani u Hrvatskoj isporučivao više od dvije tisuće porcija jednog jela dnevno

Autor: Poslovni.hr , 14. srpanj 2023. u 10:32
Foto: Shutterstock

Ako pogledamo broj aktivnih korisnika Glova u jugoistočnoj Europi, Hrvati su najveći ljubitelji u cijeloj regiji.

Povodom Svjetskog dana kebaba, koji se ove godine obilježava 14. srpnja, Glovo, jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu više kategorija proizvoda, predstavila je trendove konzumacije kebaba u Hrvatskoj u 2022. godini.

U Hrvatskoj je prošle godine putem Glova naručeno i isporučeno blizu 850.000 kebaba te je Hrvatska po tome na petom mjestu među zemljama u kojima Glovo posluje, a koje najviše vole i naručuju ovo ukusno jelo. No, ako pogledamo broj aktivnih korisnika Glova u jugoistočnoj Europi, Hrvati su najveći ljubitelji kebaba u cijeloj regiji. Grad Zagreb uvjerljivo prednjači sa 66% ukupne potrošnje, a slijede ga Varaždin i Split.

Dnevne statistike iz 2022. potvrđuju da je kebab jedno od omiljenih jela Hrvata koje često naručuju preko Glova. Ako govorimo o vrhuncima potrošnje, zlatna minuta konzumacije kebaba bila je 20. srpnja, u 10.41, kada je isporučen 51 kebab diljem Hrvatske, dok je 31. ožujka dan s najvećom potrošnjom – taj dan isporučeno je više od 3500 kebaba.

Čini se da je kebab Hrvatima najdraža opcija za večeru, što dokazuje i činjenica da se najčešće naručuje između 18 i 20 sati, obično od srijede do petka. Prema podacima Glova, Hrvati najviše uživaju u kebabima u proljetnoj sezoni, od ožujka do svibnja, u ta 3 mjeseca koncentrirano je 30% godišnje potrošnje. Najveći ljubitelj kebaba u Hrvatskoj prošle je godine naručio 373 kebaba, u prosjeku više od jednog kebaba dnevno.

Za takve rezultate, sigurni smo, zahvalna je široka ponuda restorana partnera koji služe kebabe. Hrvatska je u top 3 zemlje s najvećom ponudom kebaba, od svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje. Zahvaljujući ovom statusu, potrošnja je u tri godine porasla za čak 185%.

Činjenica je da je kebab posljednjih godina vrlo popularna namirnica u Hrvatskoj. Otvaranjem novih restorana, kebab je postao jedan od omiljenih izbora među domaćim stanovništvom i turistima, a samim time i jelo za koje se često koristi poznata aplikacija Glovo.

Komentirajte prvi

New Report

Close