Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Gemius: Kućanice su najaktivniji korisnici Interneta u Hrvatskoj

Autor: Bernard Ivezić
08. lipanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Najaktivniji “surferi” u Hrvatskoj su kućanice. One na Internetu provode gotovo dvostruko više vremena u odnosu na prosjek. Prema podacima agencije Gemius iz travnja ove godine, hrvatske kućanice na Internetu su provele osam i pol sati, odnosno tri sata više od prosječnog korisnika Interneta. Prema ovom istraživanju iduća najaktivnija grupa korisnika na Internetu su umirovljenici. Korisnici Interneta koji imaju više od 55 godina u travnju “surfali” su šest i pol sati, odnosno gotovo sat više od prosjeka. Gemius tvrdi da je prosječan korisnik Interneta u Hrvatskoj mlad, a u korištenju ovog medija podjednako su zastupljene žene i muškarci. Prosječan korisnik na mreži boravi u prosjeku pet i pol sati te mjesečno prelista 272 web portala. To najčešće radi od kuće (80,9 posto), rjeđe s posla (30,2 posto), a najrjeđe iz škola (8,3 posto). Najveći broj ljudi na Mreži traži vijesti, njih čak 85 posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najaktivniji “surferi” u Hrvatskoj su kućanice. One na Internetu provode gotovo dvostruko više vremena u odnosu na prosjek. Prema podacima agencije Gemius iz travnja ove godine, hrvatske kućanice na Internetu su provele osam i pol sati, odnosno tri sata više od prosječnog korisnika Interneta. Prema ovom istraživanju iduća najaktivnija grupa korisnika na Internetu su umirovljenici. Korisnici Interneta koji imaju više od 55 godina u travnju “surfali” su šest i pol sati, odnosno gotovo sat više od prosjeka. Gemius tvrdi da je prosječan korisnik Interneta u Hrvatskoj mlad, a u korištenju ovog medija podjednako su zastupljene žene i muškarci. Prosječan korisnik na mreži boravi u prosjeku pet i pol sati te mjesečno prelista 272 web portala. To najčešće radi od kuće (80,9 posto), rjeđe s posla (30,2 posto), a najrjeđe iz škola (8,3 posto). Najveći broj ljudi na Mreži traži vijesti, njih čak 85 posto.

Autor: Bernard Ivezić
08. lipanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close