Unatoč zabrinjavajućim najavama sektora vezano uz ostvarenje prodaje skijaških aranžmana kod nas, Uniline do danas bilježi porast prodaje unutar ovog segmenta za 16%, priopćeno je iz te turističke agencije. Taj podatak podrazumijeva prodaju aranžmana uključujući i udarni, tzv. „Hrvatski tjedan“ te dio do danas prodanih aranžmana za period do kraja siječnja te veljaču i ožujak.
Zanimljivo je kako najveći destinacijski rast bilježe skijališta u Francuskoj, ponajprije Val Torens i Tignes za koji se najviše odlučuju mlađi skijaši prosječne dobi od 18 do 38 godina. Razlog ovakvom prodajnom hitu spomenute destinacije su značajno niže cijene, ističu iz Unilinea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu