Franckova instant kava potukla Nescaffe

Autor: Poslovni.hr , 22. siječanj 2013. u 12:37
SXC

Hrvatski građani smatraju kako im Franck Cafe danas nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o instant kavi u našoj zemlji.

Best Buy Award istraživanje tržišta za godinu 2012/2013 pokazuje da hrvatski građani smatraju kako im Franck Cafe danas nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o instant kavi u našoj zemlji.

Rezultat je to aktualnog Best Buy Award 2012/2013 istraživanja, na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku, po metodi DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, provedenog od strane Centra za istraživanje tržišta GfK – CATI anketiranjem.

Kompletno istraživanje Best Buy Award 2012/2013 rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Iza Franck Cafea na prvom mjestu (27,7% glasova hrvatskih potrošača), slijede Nescaffe (18,3%), te Jacobs (4,2%), stoji u priopćenju za  medije.

Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koje smatraju da su po njihovoj ocjeni “instant kave" koje pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete” u Hrvatskoj.

Pobjeda Franck Cafe-a u ovoj kategoriji nije samo značajna zbog činjenice da prvoplasirani Franck Cafe sada drži gotovo deset postotnih bodova razlike u odnosu na drugoplasirani Nescaffe, već i zbog činjenice da potrošači u Hrvatskoj danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji najveću težinu daju upravo ponuđačima najboljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu.

Cjelokupno istraživanje «Best Buy Award» napravljeno je u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Komentirajte prvi

New Report

Close