Franck je u Zagrebu otvorio novi regionalni servisni centar, na 2000 kvadrata, za partnere u HoReCa segmentu. Uz servis profesionalnih ugostiteljskih aparata, centar omogućuje i edukaciju za servisere Franckovih HoReCa partnera.
“Servisno-edukacijski centar omogućuje nam da suradnju s našim partnerima u HoReCa kanalu, koja je već na visokoj razini, dodatno poboljšamo. Naša je strategija dugoročno održivo poslovanje i inovativni pristup razvoju, a to najbolje oslikava upravo naš novi regionalni servisni centar“, istaknuo je Viktor Miljković, direktor prodaje Francka zaHoReCa segment. U HoReCa segmentu toplih napitaka Franck, kao lider na tržištu, nudi rješenja za sve potrebe, uz velik izbor vrhunskih proizvoda za hotele, restorane i barove te pouzdanu podršku i logistiku.
Partnerima osigurava kvalitetnu aparaturu i redovito održavanje te besplatne edukacije zaposlenika. B2B ponuda uključuje filtar i vending aparaturu (‘coffee to go’) te marketinške pogodnosti i povoljne komercijalne uvjete, priopćili su iz Francka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu