Franck strateški ulazi u suzakup prostora Gradske kavane u suradnji s AutoZubakom

Autor: Objava za medije , 19. prosinac 2014. u 13:51
Gradska kavana na Trgu bana Jelacica. Photo: Anto Magzan/PIXSELL

Model zajedničkog zakupa ima za cilj obogaćivanje ugostiteljske i turističke ponude Zagreba, a Franck će upravljati projektom, priopćeno je.

Franck strateški ulazi u suzakup prostora Gradske kavane u suradnji s AutoZubakom. Model zajedničkog zakupa ima za cilj obogaćivanje ugostiteljske i turističke ponude Zagreba, a Franck će upravljati projektom, priopćeno je.

Naime, kao zagrebačka kompanija s dugom tradicijom, ideja Francka temelji se upravo na kvalitetnom sadržajnom povezivanju s ovim kultnim zagrebačkim okupljalištem. Riječ je o jednom od strateških projekata kompanije za sljedeću godinu u koji je planirano uložiti  određena sredstva kako bi se dodatno povisila razina usluge i sadržaja te iskoristio puni potencijal koji ova lokacija nudi, kažu iz Francka.

Cilj je dodatno osvježiti interijer te prostoru dati notu koja će utjeloviti tradiciju zagrebačke kavane, ali u kombinaciji s atraktivnim, urbanim programskim sadržajem. Ujedno, prostor će na suptilan način, kroz probrane elemente i ponudu, komunicirati i Franckovo nasljeđe te srž kompanije koju je, prije više od 120 godina, u Zagrebu osnovao Johann Franck.   

Ova nova koncepcija rada ponudit će dodatne sadržaje koji će ovaj prostor učiniti atraktivnim mjestom okupljanja tijekom cijeloga dana – od ispijanja jutarnje kave ili pak popodnevnog čaja pa sve do večernjih sati uz zanimljiv glazbeni program.

Radi adaptacije i prilagodbe novom načinu rada, Gradska kavana privremeno se zatvara u subotu, 20. prosinca. Javnost će na vrijeme biti upoznata s datumom otvorenja te novom ponudom.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close