U Zagrebu je postavljeno tridesetak novih automata za plaćanje parkiranja. Nigdje na aparatu ne pišu upute za korištenje, a na parkiralištu ispred HNK, na kojem ih je zatekla ekipa Večernjeg lista, nije označeno ni u kojoj se zoni nalaze.
– Znamo da smo u prvoj zoni, ali sigurni smo da postoje turisti koji to ne znaju. Da vas nismo sreli, niti bismo znali kupiti kartu niti bismo znali da smijemo ostati maksimalno sat vremena – govori bračni par Vončina.
Dok su se Vončine slučajno snašli za svoju kartu, vozačima koji svoje limene ljubimce ostavljaju na parkiralištima u blizini kojih se nalaze kafići konobari nerijetko posluže kao zamjena za informativni centar Zagrebparkinga.
Dok se na mrežnim stranicama Holdinga, kao ni na samim aparatima, ne nalaze upute za njihovo korištenje, vozači se snalaze. Ono što stvara najveću pomutnju jesu zone i odabir “količine” karata koja slijedi nakon odabira zone. Osim što mnogi ne znaju u kojoj se zoni nalaze, čak i nakon određenoga odabira, slijedi dodatni odabir “podzona” poput zone 4.1, zone 4.2 ili zone 4.2.1. Nakon odabira zone, pak, na zaslonu aparata pojavi se “slajd” na kojem piše samo “količina”, a korisnik je dužan pritisnuti broj koji želi. Količina se, naime, odnosi na broj karata koje se kupuju, a nigdje ne piše kolika je maksimalna “količina” karata koja se može kupiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu