FOTO: Projekti su i ove godine pokazali da moramo vjerovati u mlade i njihove ideje

Autor: Ivan Tominac , 13. prosinac 2021. u 12:50
Foto: Robert Anic/PIXSELL

Projekti mladih talenata i ove godine predstavljeni su u tri kategorije Financijaš, Inovativna Hrvatska i Izvorno Hrvatskoj.

Hrvatska pamet Hrvatskoj društveno odgovoran je projekt čija se završnica održala ovog ponedjeljka. Mladi su još jednom dobili priliku predstaviti svoje ideje i pokazati zašto su oni budućnost koju treba slijediti.

Kako ističu organizatori Poslovni Dnevnik i Večernji list, mladi obrazovani ljudi najveća su vrijednost koju Hrvatska ima. Ono što je bitno je osigurati im uvjete da ostanu u Hrvatskoj i svoja znanja stave na raspolaganje svojoj domovini.

Projekt osim što daje mladima priliku da pokažu što znaju, s druge strane na ovaj način progovara i o ključnim temama i problematici budućnosti mladih u Hrvatskoj.

Da im to dobro ide, govori i činjenica da na adrese organizatora Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista godišnje pristigne 200-tinjak projekata koji u sebi nose važnu poruku, a to je da mladi žele napraviti nešto u Hrvatskoj, a samo prilika je ona koju traže.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

Projekti mladih talenata i ove godine predstavljeni su u tri kategorije Financijaš, Inovativna Hrvatska i Izvorno Hrvatskoj.

Financijska pismenost goruća je tema, a upravo na toj osnovi prije dvije godine utemeljena je kategorija Financijaš. Ovom kategorijom želi se promovirati nužnost sustavnog promišljanja mladih u primjeni znanja i vještina za učinkovito upravljanje financijama te poznavanje prednosti ulaganja u fondove, a sve kako bismo podigli svijest o važnosti podizanja razine financijske pismenosti mladih koja je nužna u današnjem svijetu ubrzanog razvoja financijskih tržišta. Pokrovitelj ove kategorije je AZ d.o.o. društvo za upravljanje obveznim i dobrovoljnim mirovinskim fondovima.

U kategoriji Financijaš u 7. godini projekta predstavljena su dva projekta koja su izborila svoje mjesto u velikom finalu. Jedan od projekata je SMART WALLET kojeg su izmislili i prezentirali studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Marko Lipovac i Domagoj Lončarek.

Osim Marka i Domagoj, svoj projekt TECTUS u istoj kategoriji predstavio je i student 2. godine RIT Croatia, smjera međunarodno poslovanja, Marko Dodić.

Od dva izvrsna projekta koji jasno pokazuju da mladi imaju nove inovativne pristupe kada je riječ o razmišljanju o financijama, žiri je na maloj prednosti dao projektu TECTUS kojeg je osmislio i prezentirao student Marko Dodić. Marko je tako postao pobjednik u kategoriji Financijaš te osvojio vrijednu novčanu nagradu u iznosu od 10 tisuća kuna.

Projekte u ovoj kategoriji ocjenjivali su Slaven Bošnjak, član Uprave AZ-a, Ivana Gažić, predsjednica Uprave Zagrebačke burze, Mirna Marović, predsjednica Hrvatske private equity i venture capital asocijacije (CVCA) te Gordana Soldo, savjetnica Uprave FINE. Od dva izvrsna projekta koji jasno pokazuju da mladi imaju nove inovativne pristupe kada je riječ o razmišljanju o financijama, žiri je na maloj prednosti dao projektu TECTUS kojeg je osmislio i prezentirao student Marko Dodić. Marko je tako postao pobjednik u kategoriji Financijaš te osvojio vrijednu novčanu nagradu u iznosu od 10 tisuća kuna.

Kategorija Financijaš je takoreći nova, međutim kategorije Inovativna Hrvatska obilježila je i sami start projekta. U sklopu projektnog zadatka u ovoj kategoriji od studenata se očekivalo da prezentiraju inovativne ideje koje će biti korisne pojedincima ili tvrtkama te time doprinijeti dodatnom razvoju Hrvatske i ojačati njezin status na polju inovativnosti u svijetu, ali i ideje koje se odnose na mogućnosti jačeg poticanja inovativnosti među mladima. Ideje mogu biti mnogobrojne, kao što su primjerice interaktivna internetska stranica koja nudi do sada neviđene mogućnosti, neki novi tehnološki proizvod koji će olakšati posao u nekoj grani industrije, ali i nova metoda poticanja inovativnosti u društvu – mogućnosti su doista velike, a ideje koje su predstavili studenti pokazali su da u Hrvatskoj imam inovativni ‘mindset’ koji nas tjera dalje.

>>Pogledajte FOTOGALERIJU

U ovoj kategoriji predstavljena su 3 projekta. Ema Mihovilić i Karla Miklečić, studentice 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, predstavile su se s projektom 2U1 EKO ROBOT. Mihaela Lovrenčević i Hrvoje Lulić, studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, predstavili su se s projektom SMART TUŠ KABINA “XY”, a Lucija Markovinović i Marina Maršić, također studentice 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu predstavile su se projektom STROLLERENT.

Da su svi projekti bez zadrške bili inovativni, potvrdio je i sam žiri, a u ovoj kategoriji žirirali su Goran Augustinović, direktor Upravljanja odnosima s kupcima INA Industrije nafte, Antonio Buničić, senior programer softver u tvrtki Atron, Sanja Rocco, članica Katedre za marketing i komunikacije Poslovnog veleučilišta Zagreb i Marina Tomasović, voditeljica institucionalnih odnosa u tvrtki Tokić

Presudile su nijanse, a ovaj put u prilog  projektu STROLLERENT  koji je pobjednički projekt 7. godine projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj u kategoriji Inovativna Hrvatska. Studentice su zahvaljujući svojem predanom radu i nastupu osvojile stipendiju za MBA program Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta.

Baš kao i Inovativna Hrvatska, kategorija Izvorno hrvatsko također projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj  prati od samih začetaka. Zadatak natjecatelja u ovoj kategoriji je osmisliti način na koji će plasirati postojeći hrvatski proizvod, istaknuti njegove kvalitete svojom kreativnošću i idejama ili pak jednostavno osmisliti potpuno nov proizvod i strategiju za njegov što bolji uspjeh na domaćem i inozemnim tržištima.

Chiara Silvana Macri i Ivan Ložnjak,  studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu predstavili su se s projektom CROVID – 19 TEST. Marin Leović i Stjepan Lukac, studenti 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, predstavili su se s projektom LUNAR, a Luka Malenica, također student 2. godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, s projektom POPULARIZACIJA SINJSKE ALKE.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

U ovoj kategoriji važnu ulogu proglašenja najboljeg projekta imali su Iva Kirinić Silov, voditeljica odnosa s javnošću tvrtke Plinacro, Sanja Mihelić, voditeljica Odjela za upravljanje kvalitetom Hrvatske gospodarske komore, Goran Oblaković, prodekan preddiplomskih studija Zagrebačke škole ekonomije i managementa i Jasmina Ranilović, direktorica sektora Istraživanje i razvoj tvrtke Podravka.

Da svi projekti imaju neosporiv potencijal, ne treba ni raspravljati, no jedan mora biti pobjednik. U kategoriji Izvorno hrvatsko ove godine najboljim je proglašen projekt studenta Luke Malenice naziva POPULARIZACIJA SINJSKE ALKE. Za isti je nagrađen MBA programom Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta.

Projekti su i ove godine pokazali da moramo vjerovati u mlade i njihove ideje. Pokazao je da im je samo prilika potrebna, a da iz prilike nastaje sve ono što vjerojatno nismo ni zamišljali.

 

 

 

 

 

 

 

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partneri

New Report

Close