Samo jedna šetnja ulicama Londona je bilo potrebno za početak priče o uspjehu. Priču o tvrtki koja nije osjetila krizu. I kojoj su se prihodi u posljednjih nekoliko godina udeseterostručili. A čini se da je proizvodnja sapuna, kupki i gelova za kupanje, šampona i regeneratora postala unosan biznis. Još 2013. Lush Manufaktura d.o.o.imala je sedam milijuna kuna prihoda, koji su se prethodne godine popeli na 77 milijuna, piše Večernji list.
'U sljedeće tri godine prognoze su da ćemo doći i do 207 milijuna kuna', kaže Igor Ćaleta, direktor tvrtke čija se proizvodnja zahuktala kad su 2012. počeli raditi za izvoz, u kojem danas završava više od 90 posto njihovih proizvoda. Opskrbljujutrgovine u Italiji, Austriji, Češkoj, Bugarskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini…
Obiteljski posao
A priča o Lushu, dakle, počela je još 1996. godine, kada je Slavica Ćaleta, Igorova majka, došla u London kako bi potpisala ugovor o suradnji s jednom kozmetičkom tvrtkom. Na King’s Roadu ugledala je Lush, koji se tada u Engleskoj tek otvorio. A kada je ušla i vidjela šarenilo sapuna, mirisa, svježih maski, odlučila je nagovoriti vlasnike da otvore takav dućan u Hrvatskoj.
Više o temi pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu