FOTO: Predstavljen novi katamaran u Jadrolinijinoj floti

Autor: Poslovni.hr , 23. listopad 2018. u 13:18
Foto: Nel Pavletić / Pixsell

Prinova u floti plaćena je oko 11,5 milijuna eura.

Danas je u Rijeci predstavljen novi katamaran "Jelena" domaćeg brodara Jadrolinija.

Katamaran je izgrađen u brodogradilištu tvrtke "Damen" u nizozemskom gradu Gorinchemu.

Prinova u floti  plaćena je oko 11,5 milijuna eura, a moći će ukrcati 403 putnika. 

Komentari (3)
Pogledajte sve

Naša flota za prijevoz putnika …………milina…DEČKI, svaka Vam čast—-naši brodovi, katamarani,
predobro….. PONOS TOTALNI.


Država upravlja flotom i bavi se shippingom?!? Cuba, S. Koreja i države ex-Juge. Naravno, brod preplačen 30 %.

Tko je David Sopta? “Mladi lav” HDZa koji je vjerojatno bio među svima njima kvarnim, a nažalost, svi i jesu takvima i bili i ostali, vjerojatno najviše kvaran. Jer najgora kombinacija je prirođena glupost i izostanak čak i elementarne inteligencije, sparena sa zloćom, poganošću, željom za denuncijacijom i kažnjavanjem neistomišljenika. Posebice onih ideoloških, umotanih u zavičajno … U ovom slučaju, hercegovačko.

Imao sam nažalost prilike upoznat ovog stručnjaka, davši se navest da njega i još jednog zavičajnog mu druga sličnih radnih navika i profesionalne inteligencije koji je u to vrijeme svakodnevno bio potrčko jedne također političke bodaletine koji je redovito trebao kompromitirajuće podatke o neistomišljenicima i onima koji su mu bili umišljena prijetnja (ili su bili predmet reketa, dok se moglo) u njegovim delirijum-opsesijama, na njihov poziv najedem. I iako sam oduvijek (često i plativši cijenu za to) redovito kontrirao u diskusiji izjednačavanju Hercegovaca s ovakvima poput ovih, gledajući koliko su bili gladni, a posebice onog drugog, razmišljao sam koliko je istine u vicu kad je za vrijeme bivše države jedan nepoćudni ali duhovit Hercegovac pozvao cijeli lokalni komitet na janjca, pitavši ih hoće li im ga poslužit u jedno korito da jedu ko prasci, ili će svako iz svoje, kao psi … Šalu na stranu, ovaj drugi me je – iako mu je posao bio da društvo štiti od toga, a ne da takve rabote organizira i u radno vrijeme sprovodi – “radio”, osobno znam i kako sve i preko koga, obzirom da je dobio direktivu da me se na bilo koji način kompromitira. No, bio je i ostao gljup – oni koji ga nažalost poznaju, znaju i koliko – kao ni išta drugo osim stjecanja povelike imovine nije mu išlo od ruke, te od kompromitiranja ničeg nije na kraju ni bilo. No, ja to nisam zaboravio. Nit hoću.

Kao što ni od Soptinog upravljanja Jadrolinijom neće biti ništa. Jedino će se lik iz prvog dijela priče sad moć prežderavat i na račun Jadrolinije ili njezinih brojnih kooperanata. Dok će dugogodišnji veterani firme i dalje vodit kolo, kao i dosad. Ne odgovarajući ni za što zbog čega je firma koja je trebala biti najjača pomorska tvrtka u Hrvtskoj sutra biti pojedena od kakve inozemne konkurencije. Zbog čega je Sopta kao takav i doveden.

Sopta je antitalenat za išta, osim za cinkanje i štošta drugog kvarnog. Oni koji su s njim imali nesreću radit, znaju o čemu govorim. Svaka je firma “slavila” njegov odlazak u drugu firmu. Bio sam i svjedokom kad je zrela muška osoba u kafiću zaplakala kad se načela tema Sopte, obzirom da mu je isti bio nadređen kao pomoćnik ministra, srećom uskoro i najuren kad su vicevi o njemu postali prečesti.

Vic je i njegovo postavljenje za šefa Jadrolinije. Ali nimalo smiješan. Zato – obzirom da ni ova vlast neće dugo – ni Sopta neće ništa duže. Zato samo treba uredno brojat sve što učine (a za to i u samoj Jadroliniji neće nedostajat ljudi), i kad dođe vrijeme za račune, isti pokazat …

Ova budaletina je najmanje u svemu kriv. Njega se nitko neće sjećat, neće bit zapamćen, osim po vicevima. Zato treba samo dobro zapamtit imena i prezimena onih koji su ga postavili. I biti strpljiv …

Što i nije teško koliko su oni nestrpljivi, znajući da im mandati neće potrajat …

Država upravlja flotom i bavi se shippingom?!? Cuba, S. Koreja i države ex-Juge. Naravno, brod preplačen 30 %.

New Report

Close