Preuređeni store omiljenog globalnog sportskog i lifestyle brenda adidasa u Tower Centru Rijeka, proteže se na 400m², s novim konceptom i u moderno uređenom interijeru. Detaljima odaje počast gradu Rijeci i njenim znamenitostima, pa je u uređenju adidasovog storea sudjelovala akademska kiparica i ulična umjetnica Ines Milčić, poznatija kao Pekmezmed. Na ilustracijama se pojavljuje poznata riječka vizura gradskog tornja i ure na Korzu, Fiumanka (najpoznatija Riječka regata), ali i skakaonica s Kantride.
“Odmah sam znala da ženski lik treba biti centralni dio mojeg crteža. Znala sam i da ne želim da lik bude čvrsta sportska ženska figura već više meni bliska- “zaobljene” figure, okružena velikom kućnom biljkom crassula ovata, koja donosi sreću i blagostanje. Crtež je fluidan i uključuje vodu koja se spaja s kosom i donosi igru s motivima oblaka, kiše, vjetra i sunca. Osim toga jedan od poznatijih sportskih događaja u Rijeci je “Homo si teć” i uvijek me intrigirala povezanost riječi teć (trčati) sa Rijekom, gradom koji teče. Bilo je ovo sjajno iskustvo a posebno sam uživala radeći za jedan od omiljenih brendova”, izjavila je poznata umjetnica.
Povodom otvorenja, adidas je pripremio zanimljivu aktivnost i prigodne popuste za sve posjetitelje Sticker hunt je zabavna aktivnost uz koju sudionici mogu osvojiti atraktivne nagrade. Radi se o sakupljanju QR kodova u prostoru Tower Centra Rijeka. Svi koji završe izazov u roku od šest minuta ostvaruju set adidas Rijeka naljepnica, 30% popusta na kupnju novog asportimana, a ostale sudionike koji završe u nešto ležernijem vremenu adidas će nagraditi setom naljepnica. Sve posjetitelje očekuju i prigodni popusti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu