Nakon prošlogodišnjeg uspješnog lansiranja lifestyle brenda [PLACES] by Valamar i otvaranja HVAR [PLACESHOTEL] u Starom Gradu na Hvaru, Valamar za sezonu 2022. najavljuje otvaranje još jednog hotela pod brendom [PLACES], ovog puta u Makarskoj.
Bivši hotel Dalmacija Sunny, nakon investicije Imperial Riviere u vrijednosti od 67 milijuna kuna, ove godine postaje DALMACIJA [PLACESHOTEL], a otvaranje je najavljeno za sredinu svibnja.
Jedna od značajnijih posebnosti , kao i kod njegovog ′prethodnika′ u Starom Gradu na Hvaru, je [PLACESFLEXI] ponuda koja gostima pruža potpunu slobodu uživanja u restoranskoj ponudi u onom ritmu koji im najviše odgovara. Ukoliko su iz bilo kojeg razloga propustili ručak ili večeru, gosti mogu određeni dnevni iznos iskoristiti u restoranu ili hotelskim barovima, a ono što ne potroše taj dan mogu po svojoj želji prebacivati u idući.
Gostima će pažnju privući i bazenski kompleks, koji u ovom hotelu postaje i središte dnevne zabave uz line-up inozemnih i domaćih DJ-eva u programu pod nazivom SOUNDS OF [PLACES] koji će se održavati svakog dana od otvaranja do zatvaranja hotela.
Hotel ima 180 soba i 10 apartmana čiji interijeri predstavljaju spoj mediteranske tradicije i modernog dizajna s kombinacijom prirodnih materijala, tkanina i dizajnerskih komada namještaja. Maksimalnoj udobnosti će pridonijeti i sloboda bezgotovinskog plaćanja narukvicom te beskontaktni check-in.
“Valamar s uvođenjem brenda [PLACES] nastavlja pratiti najnovije trendove u hotelijerstvu. Riječ je o hotelskom konceptu namijenjenom gostima koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju, dakle prvenstveno milenijalcima, mladim profesionalcima i onima koji se prepoznaju u specifičnim lifestyle vrijednostima koje [PLACES] promovira”, izjavila je Karmela Višković, direktorica razvoja proizvoda u Valamar Rivieri.
Lifestyle hoteli posljednjih su godina trend u svjetskom hotelijerstvu jer su usmjereni prema stvaranju jedinstvenog iskustva boravka i pomicanju granice tradicionalnog poimanja hotelijerstva. Lifestyle hoteli u fokus stavljaju jedinstveni doživljaj i autentičnu uslugu, odnosno interpretiraju ono što je najvrijednije u destinaciji i na taj način privlače moderne putnike, prvenstveno ′milenijalace′, koji posebno vrednuju jedinstvena iskustva, susrete s ljudima sa sličnim afinitetima, prirodne namirnice i jela, te očuvanje prirode i ekološku održivost.
Arhitekturu oba [PLACES] hotela potpisuje renomirani porečki arhitektonski studio Tissa, a vizualni identitet brenda nagrađivana agencija Studio Sonda iz Vižinade kraj Poreča. Riječ je o jednom od pet Valamarovih brendova proizvoda koji posluju pod krovnim identitetom All you can holiday s ciljem kreirana savršenog odmora i autentičnih doživljaja za svakog pojedinog gosta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu