FOTO: Ovako će izgledati novi štand HTZ-a za sajmove

Autor: Marija Crnjak , 19. srpanj 2017. u 14:07
Novi štand HTZ-a, rad tima Grupa+Arhitektura. Photo: HDD

Zanimljivo je da su svi radovi, uključujući odabrani, napravljeni na temelju aktualnog slogana “Hrvatska Full of Life”, kojeg je ministar Gari Cappelli najavio mijenjati.

Novi štand Hrvatske turističke zajednice za prezentaciju na turističkim sajmovima bit će otvoreniji od starog, imat će poslovnu i lifestyle zonu za druženja i eno-gastro prezentacije hrvatske kuhinje pripremljene na licu mjesta, a sa stropa će visjeti paneli s fotografijama destinacija, doznajemo iz prezentacije rada objavljene na stranicama Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD).

Kako je poznato, HTZ je u svibnju krenuo u odabir novog koncepta uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD), koje je i provelo javno pozivni strukovni natječaj. Na natječaj je pristiglo 9 radova, a tri rješenja dobila su 35.000 kuna jer su ocijenjena jednako vrijednima, no Povjerenstvo HTZ-a i Ministarstva turizma za realizaciju je odabralo rad tima Grupa+ Arhitektura (Filip Despot, Tihana Taraba, Christian Rendulić).

Na fotografijama se nalazi njihov rad, koji će se još doraditi sukladno potrebama, doznajemo u HTZ-u.

Zanimljivo je da su svi radovi, uključujući odabrani, napravljeni na temelju aktualnog slogana "Hrvatska Full of Life", a ministar Gari Cappelli nedavno je izjavio da nije zadovoljan takvim sloganom i konceptom oglašavanja, tako da će se tek vidjeti u kojem će smjeru ići budući dizajn štanda.

Autori odabranog rada predvidjeli su upravo viseće panele kao istaknutu vizualnu zonu kojom se promovira Hrvatska kao destinacija i dodatno demonstrira slogan Full of Life. Između panela smješteni su reflektori čija se jačina svjetlosti postepeno i kontrolirano raspršuje kroz panele s fotografijama, stvarajući karakterističan i ugodniji ambijent u donjem dijelu.

Predviđeno je korištenje dizajnerskog namještaja iz Hrvatske kao ambasadora kreativnosti i kvalitete izvedbe, dok materijali od kojeg je namještaj izrađen sugeriraju kvalitetu i taktilni doživljaj – kroz puno drvo u VIP prostoru kao simbol prirodne baštine Hrvatske i tkanine bogatijih tekstura, pojašnjavaju autori.

Ležernija tipologija lounge namještaja pak potiče neformalnu komunikaciju i prezentaciju tipičnog hrvatskog druženja uz ispijanje kave i degustaciju hrvatskih gastronomskih delicija.

Komentirajte prvi

New Report

Close