FOTO: Otvorena nova proširena multi-brend konceptualna trgovina vrijedna dva milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr , 10. srpanj 2018. u 11:49
FOTO: Press

Tvrtka SDA Croatia otvorila je u zagrebačkoj zračnoj luci Franjo Tuđman novu, atraktivno uređenu konceptualnu trgovinu The Fashion Place, u čije je uređenje uložila oko dva milijuna kuna.

Trgovina The Fashion Place veličine 180 kvadratnih metara nudi ekskluzivno na hrvatskom tržištu francuski brend Longchamp, odjeću hrvatskih modnih dizajnera, modne dodatke i nakit omiljenih svjetskih brendova i po 20 posto nižim cijenama.

U 2017. godini prihodi od prodaje SDA Croatia porasli su za 13 posto u usporedbi s prethodnom godinom. Tvrtka bilježi kontinuirani rast prodaje od ulaska na hrvatsko tržište krajem 2014. godine, a rast prodaje u prošloj godini podržan je rastom broja putnika, ali i većim prodajnim prostorom u novoj zračnoj luci i atraktivnijom ponudom. Među kupcima uz Hrvate prednjače Rusi, Korejci i Britanci. Muškarci i žene podjednako kupuju u zagrebačkoj zračnoj luci.

Uzimajući u obzir daljnji rast broja putnika kao i daljnja ulaganja SDA Croatia u širenje i uređenje prodajnih prostora te kontinuirano jačanje ponude, očekuje se da će prodaja i poslovni rezultati nastaviti rasti i ove godine.

S novouređenim i proširenim prostorom The Fashion Place SDA Croatia na hrvatsko tržište ekskluzivno dovodi francuski luksuzni brend Longchamp čija se ponuda modnih dodataka prostire na 27 kvadratnih metara novootvorene trgovine.

U ponudi su i drugi poznati brendovi modnih dodataka kao što su Furla, CK, Michael Kors, Swarovski i Pandora, sunčanih naočala Ray Ban, Prada, Gucci, Burberry, D&G, Maui Jim, Guess i satova Tag Heuer,Tissot, Daniel Wellington, Diesel, Guess, Michael Kors, Skagen i Sekonda.

Uz mušku kolekciju odjeće Hugo Boss, u trgovini The Fashion Place sada je dostupna i odjeća hrvatskih dizajnera, odnosno brendova Hippy Garden i Lei Lou. U posebnom dijelu trgovine tijekom godine izmjenjivat će se i dodatni asortiman brendova kao što su primjerice Superdry, Not Shy, Jott i Calvin Klein.

The Fashion Place će, osim širinom i atraktivnošću ponude, domaće i inozemne putnike privući cijenama koje su niže i do 20 posto u usporedbi s cijenama na hrvatskom tržištu te u sličnim putničkim trgovinama u drugim europskim zračnim lukama.

S ciljem osiguravanja jednostavne kupnje i pružanja prvorazredne usluge, svim je putnicima na raspolaganju i posebna usluga Shop&Collect, koja im omogućuje da kupljene proizvode preuzmu nakon povratka s putovanja u Zagreb ili da im se ti proizvodi dostave na kućnu adresu ako stižu kasnijim letom.

Komentirajte prvi

New Report

Close