Na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Šibeniku javnosti je ekskluzivno predstavljen koncept, dizajnerska rješenja i detalji budućeg poslovanja projekta Obonjan Rivijera. O poslovnim aspektima, detaljima vezanim uz projekt i o značaju istog za razvoj turističke ponude Šibenika, okupljenima su govorili savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, gradonačelnik Željko Burić te Dan Blackledge i Kristijan Gržetić u ime investitora.
Ponuda sadržaja i događanja na otoku kreirana je za sve kulturno usklađene ciljne skupine koje žele posjetiti Hrvatsku, Obonjan i šibensko područje. Smještajna, gastronomska, kao i svi drugi detalji ponude i događanja na Obonjanu kreirani su za potrebe posjetitelja više platežne moći. Time Hrvatska dobiva proizvod koji će uvelike dati doprinos razvoju turističke ponude za kojom naš turizam žudi. Tendencija je da se tijekom narednih nekoliko godina ostvari cilj pozicioniranja branda Obonjana kao prepoznatljive destinacije na globalnoj razini. Trenutne marketinške aktivnosti provode se na velikom broju međunarodnih tržišta, a do danas su potvrđeni dolasci gostiju iz Francuske, Španjolske, Švedske, Njemačke, SAD-a, Velike Britanije…
Bazirano na toj premisi, investitori zajedno s arhitektonskim studijom Scott Brownrigg odlučili su kreirati okruženje u skladu s prirodnim okruženjem otoka te koncipirati identitet održivog ekološkog identiteta.
Izgradnja smještajnih jedinica, koje su iznimno luksuzne, no u prvom redu ekološki i sadržajno u skladu s prirodnim okruženjem, provodi se u suradnji s međunarodnom tvrtkom koja je specijalizirana u području kreiranja eko-friendly smještaja. U suradnji s tvrtkom Dovkot, stručnjacima na području ekologije i održivog ekološkog razvoja, izrađena je posebna studija biološke raznolikosti na otoku. Kroz ovaj vid projektne razrade, svi infrastrukturni detalji na otoku prošli su posebne analize s ciljem realizacije izgradnje kako bi jedinstvena ljepota Obonjana bila sačuvana za buduće generacije.
Dugoročni je plan pozicionirati projekt Obonjan Rivijere kao pionira izrade istraživanja usmjerenih prema potrebama ekološke održivosti. Nedavno je uspostavljena suradnja s neprofitnom organizacijom Carbon s kojom se provodi projekt razvoja obnovljive energetske strategije otoka s ciljem razvoja modernog pristupa turizmu i unapređenja turističkih aktivnosti. U trendu sveobuhvatne ponude, organizatori će svim posjetiteljima nuditi cjelovit doživljaj hrvatske turističke ponude s ciljem jačanja svijesti o mogućnostima i ljepotama naše zemlje. Tako će u ponudi nuditi brojne izlete te obilaske Nacionalnog parka Krka, Kornata, Šibenika i drugih lokacija u okružju.
Otok će nuditi brojne kulturne programe i događanja koja će, prije svega svojom kvalitetom, ali i raznovrsnošću, zadovoljiti i najzahtjevnije goste. „Ministarstvo turizma podržava svako kvalitetno ulaganje u turističku infrastrukturu, a posebice ono koje ima za cilj Hrvatsku pozicionirati kao destinaciju 365. Upravo ovakvi projekti, koji spajaju sve potencijale Hrvatske –prirodne ljepote, gastronomiju, kulturne i zabavne sadržaje- pravac je kojim naš turizam želi i mora ići. Siguran sam da će otok Obonjan poslužiti kao model pametnog ulaganja u hrvatski turizam, a Šibeniku donijeti nove pozitivne brojke.“, kazao je savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, koji je danas u šibenskoj Gradskoj vijećnici nazočio predstavljanju projekta.
“Projekt Obonjan Rivijera, kao jedan sasvim novi koncept turističke ponude u Hrvatskoj, u potpunosti se uklapa u viziju razvoja inovativnog turizma Grada Šibenika. Uz obnovu naših povijesnih utvrda i buđenje stare gradske jezgre, ali i šibenskoga zaleđa, uz stalno ulaganje u turističku infrastrukturu, uz činjenicu da Šibenik, u svojoj neposrednoj blizini, ima i dva nacionalna parka, projekt Obonjan jedan je sasvim novi impuls razvoju Šibenika i njegovu pozicioniranju kao nezaobilazne turističke destinacije. Ovaj projekt znatno je više od turizma; on donosi gradu nove vrijednosti i predstavlja nadogradnju na započeti uzlet Krešimirova grada koji nitko više neće i ne može zaustaviti.”, kazao je gradonačelnik Željko Burić.
Dan Blackledge, jedan od suosnivača projekta ističe već u sezoni 2017. planiraju proširiti trajanje sezone na period od sredine svibnja do kraja rujna. „U planu je otvaranje otoka i u periodima izvan sezone, u prvom redu za korporativne klijente kao i događanja za grupe po tailor made modelu. Riječ je o dugoročnom planu koji će biti operativan već od sezone 2017.. Uz klasične posjetitelje i goste, naše promotivne aktivnosti će biti usmjerene prema klijentima s velikim proračunima i planom da rade u suradnji s lokalnim kompanijama, agencijama, restoranima na kopnu… Također, u nadolazećim godinama namjeravamo povećati smještajni kapacitet u odnosu na tekuću godinu, a na osnovu naših infrastrukturnih planova i potrebe za obogaćenjem kvalitete usluge i upravljanja lancem opskrbe i logistike. Moram također naglasiti kako je kroz provedbu svih planiranih aktivnosti da otok nakon isteka koncesije vratimo gradu i Hrvatskoj u najboljem mogućem stanju. Želja je da stanovnici Šibenika i okolice znaju kako je projekt proveden i s ciljem brige za njihovo nasljeđe, i kako će u periodu nakon isteka koncesije u trajanju od 49 godina imati izravnu koristi od otoka u godinama koje dolaze“.
Kristijan Gržetić ističe kako je možda i najbitniji podatak da se zahvaljujući projektu Obonjan Rivijere rodila sjajna prilika uspostavljanja uzajamno korisne relacije između Obonjana i lokalnog stanovništva te organizacija u Šibeniku. „U planu nam je ponuditi mladim stanovnicima Šibenika i Županije da kroz posjete, primjerice škola i sveučilišta, uče o pionirskim eko-friendly praksama koje se provode na otoku. Trenutno istražujemo načine integriranja obrazovnih ustanova i škola diljem regije u sam projekt, kako bi osigurali da buduće generacije domaćih turističkih praktičara i stručnjaka mogu dobiti neophodne profesionalne vještine i iskustva iz našeg jedinstvenog projekta“.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu