U zagrebačkom hotelu Esplanade u ponedjeljak je predstavljeno sedam brendova korejske kozmetike koji su ušli u ponudu dm-a. U razgovoru s Dong-chan Kimom, veleposlanikom Republike Koreje u Republici Hrvatskoj saznali smo kako osim tehnoloških rješenja i automobila, na našem tržištu ima i korejskih lijekova, njihova medicinska oprema je u gotovo svim vodećim hrvatskim bolnicama i klinikama, a u zadnje vrijeme intenzivirala se suradnja na polju green tehnologije i energije.
˝Iako je Hrvatska malo tržište, uspješno surađujemo na više polja, a broj naših turista koji posjećuju vašu zemlju stalno raste. Hrvatski proizvodi koji su dostupni na našem tržištu su uglavnom iz kategorije hrane i pića poput maslinovog ulja, vina i tartufa. Mnogi Koreanci vole i jaka alkoholna pića, tako da vjerujem da i domaća hrvatska rakija ima šanse za uspjeh na našem tržištu˝, otkriva Dong-chan Kim .
Iako su u svijetu poznati i priznati po tehnologiji i proizvodnji automobila, Dong-chan Kim ističe kako im je ljepota važna i kako njihova kozmetika svakim danom ostvaruje sve bolje prodajne i izvozne rezultate. Kako tvrdi, izazvali su boom stoga nimalo ne čudi da su s kozmetikom prisutni na gotovo svim svjetskim tržištima. Dominantna tržišta su naravno azijska, a na vrhu su Francuska, SAD te Njemačka.
˝U pet godina izvoz naše kozmetike porastao je 40 posto, a svaki dan imamo sve više fanova zbog naše inovativnosti i cjelovitog pristupa ljepoti. Ovo je tek početak naše suradnje i vjerujem kako ćemo uskoro i na policama naših lanaca imati još hrvatskih proizvoda ˝, poručuje Kim.
Širenjem suradnje s južnokorejskim partnerima, dm svojim kupcima nudi raznovrstan izbor K-Beauty njege koja ne prestaje osvajati svijet ljepote holističkim pristupom. Uz Frudia, Missha, Jumiso i Cosrx koji su kupcima ekskluzivno dostupni u dm-u, od ranije su ponudi su i Superfood for skin, Kocostar, i TonyMoly. JKako ističu iz dm-a, kozmetika je za sada prisutna u 50-ak filijala, a ponuda i broj proizvoda rasti će u skladu s potrebama tržišta.
˝Osim što pomno prati trendove, dm voli i postavljati trendove i s tom mišlju smo i započeli ovu suradnju s Korea Business Centrom i tu ne planiramo stati˝, zaključuje Gordana Picek, članica Uprave i voditeljica Marketinga i PR-a u dm-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu