Hrvatska turistička zajednica na ovogodišnjem sajmu turizma ITB nastupa s novim dizajnom štanda, koji će se koristiti do 2022. godine.
„Hrvatska je danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija, a kako bi zadržali status hit turističke destinacije moramo pratiti trendove i kontinuirano jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu. Upravo zato u promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta. Novim štandom dominira namještaj proizveden u Hrvatskoj, a novim dizajnom ponovno namećemo trendove te dokazujemo svoju kreativnost i inovativnost“, rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglasivši važnost i promotivnih aktivnosti na njemačkom tržištu.
Ministar Gari Cappelli istaknuo je danas novinarima da se nastavljaju dobri trendovi i potražnja za Hrvatskom kao destinacijom. "U 2018. godini očekujemo gotovo tri milijuna gostiju iz Njemačke, a posebnu pažnju usmjeravamo još boljem direktnom avio povezivanju između naših zemalja. Ove nas godine očekuje preko dvadeset novih avio linija iz Njemačke koje će povezati brojne destinacije u Hrvatskoj s Njemačkom tijekom svih dvanaest mjeseci“, istaknuo je ministar Cappelli.
Kako je poznato, novi štand potpisuju autori Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Tvrtko Topić), a cilj je bio pružiti dojam otvorenosti, vizualne jasnoće i urednosti te kvalitetne organizacije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu