Iako su domaće turističke kompanije ove godine uspjele dosegnuti promet od 2019.godine, rast rashoda je u prvih devet mjeseci dvostruko nadmašio rast prihoda, što je dodatno smanjilo profitnu maržu, a dobit koju su videće kompanije generirale u zadnje dvije godine i dalje pokriva tek 80 posto gubitka iz 2020. godine. Upozorili su na to iz Hrvatske udruge turizma na današnjem predstavljanju novog izdanja Turističkog impulsa, kvartalnih poslovnih rezultata kompanije koje su na Zagrebačkoj burzi.
“Suočeni smo sa situacijom da su kompanije u lošijoj situaciji nego 2019. godine a profitabilnist pada, a sljedeće godine se na velika vrata vraća mediteranska konkurencija, što znači da moramo odmah početi s rješavanjem ključnih prepreka u pripremi sezone. Stoga neke najave o dodatnom oporezivanju nisu ni za koga korisne ni opravdane”, kazao je direktor HUT-a Veljko Ostojić, komentirajući Vladine najave uvođenja poreza na ekstraprofit.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu