Chatbot je aplikacija za razgovor s korisnikom, odnosno računalni program koji omogućuje automatizirane odgovore na korisničke upite. Finin chatbot se zove Finin virtualni asistent, a uloga mu je odgovarati na pitanja vezana uz razmjenu e-računa za poslovne subjekte i obveznike javne nabave. Time se nastoji ubrzati rješavanje repetitivnih i generičkih upita, što je čest slučaj u području pružanja podrške korisnicima.
Finini stručnjaci su konfigurirali chatbot s više od 130 namjera (eng. Intent) koji definiraju cilj i svrhu upita, unutar kojih je kreirano preko 2400 pitanja s pripadajućim odgovorima. Odgovori su obuhvatili i najčešće postavljana pitanja o e-računima za poslovne subjekte i e-računima u javnoj nabavi.
Uspostavom Fininog virtualnog asistenta (chatbota) na IBM Watson platformi, Fina je započela s uvođenjem umjetne inteligencije u sustav podrške.
'Posjetite Fininu web stranicu e-račun u javnoj nabavi i web stranicu e-račun za poslovne korisnike i pitajte Fininog virtualnog asistenta pitanja vezana uz e-račun', poručili su iz agencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu