FINA uvela novu uslugu

Autor: Poslovni.hr , 07. veljača 2020. u 10:35
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Svoja pitanja vezana uz e-račun, korisnici od sada mogu postaviti Fininom virtualnom asistentu (chatbotu), koji je dostupan na Fininim web stranicama za e-račun.

Chatbot je aplikacija za razgovor s korisnikom, odnosno računalni program koji omogućuje automatizirane odgovore na korisničke upite. Finin chatbot se zove Finin virtualni asistent, a uloga mu je odgovarati na pitanja vezana uz razmjenu e-računa za poslovne subjekte i obveznike javne nabave. Time se nastoji ubrzati rješavanje repetitivnih i generičkih upita, što je čest slučaj u području pružanja podrške korisnicima. 

Finini stručnjaci su konfigurirali chatbot s više od 130 namjera (eng. Intent) koji definiraju cilj i svrhu upita, unutar kojih je kreirano preko 2400 pitanja s pripadajućim odgovorima. Odgovori su obuhvatili i najčešće postavljana pitanja o e-računima za poslovne subjekte i e-računima u javnoj nabavi. 

Uspostavom Fininog virtualnog asistenta (chatbota) na IBM Watson platformi, Fina je započela s uvođenjem umjetne inteligencije u sustav podrške.

'Posjetite Fininu web stranicu e-račun u javnoj nabavi i web stranicu e-račun za poslovne korisnike i pitajte Fininog virtualnog asistenta pitanja vezana uz e-račun', poručili su iz agencije.

Komentirajte prvi

New Report

Close