Facebook je odlučio promijeniti način prikupljanja podataka i prikazivanja prilagođenih reklama, ali ne na način koji bi se očekivao.
Naime, kompanija je izjavila da oglašivači sada mogu prikazivati reklame na osnovu uzoraka korištenja društvene mreže svih korisnika jednog kućanstva, piše The Next Web.
Ideja iza ove odluke je ta da odnosi unutar članova jednog kućanstva pružaju korisne informacije prilikom kupovine određenog artikla.
Primjerice, obzirom da obitelji putuju zajedno, prikazivanje reklama o putovanjima može znatno utjecati na njihovu odluku za destinaciju. Osim toga, roditelji mogu vidjeti prijedloge za poklon djetetu za praznike ili rođendane, i slično.
Za oglašivače, Facebook i još ponekoga ovo su korisne informacije, no za one koji ne žele da kompanije poput Facebooka znaju toliko informacija o njima… Baš i ne.
Treba naglasiti da postoji mogućnost isključenja ove nove mogućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu