Tvornica istraživanja, neovisna agencija za istraživanje i analiziranje tržišta i javnih mišljenja, u rujnu je provela opsežno ispitivanje javnog mnijenja o zadovoljstvu kupovinom u supermarketima u Hrvatskoj.
Više od tisuću građana je istaknulo svoja razmišljanja o Billi, Intersparu, Kauflandu, Konzumu, Lidlu, Mercatoru, Plodinama i ostalim maloprodajnim lancima i trgovinama u zemlji, ističući što im se kod njih sviđa, a što ne. Ispitanici su tako, među ostalim, ocjenjivali koliko su zadovoljni zaposlenicima u supermarketima, konkurentnošću cijena proizvoda, raznolikošću i kvalitetom ponude, organizacijom i uređenjem prodajnog prostora te osjećajem cijenjenosti kojeg stječu (ili ne stječu) tijekom samog iskustva kupovine i odlaska iz supermarketa, priopćeno je iz Tvornice istraživanja.
Rezultati su pokazali da su kupci u prosjeku najmanje zadovoljni vremenom koje provode u redovima na blagajnama, cijenom proizvoda i usluga koji se nude u supermarketima te stručnošću prodajnog osoblja i osjećajem cijenjenosti kojeg imaju prilikom odlaska iz prodajnog prostora. S druge su strane najviše zadovoljni urednošću prodajnog osoblja, funkcionalnošću prodajnih prostora te kvalitetom ponude supermarketa. Pri tome su najviše zadovoljni kupci iz regije Slavonije i Baranje, a najmanje oni iz Istre i Primorja.
Kada su u pitanju sami supermarketi kupci su najvišim ocjenama ocijenili Interspar, Kaufland i Lidl, pokazuje među ostalim istraživanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ljudi,
za moj pojam, strani lanci u nas su deponija smeća i robe pred istekom trajanja koju nude po akcijskim cijenama. obratite pozornost na to. ne velim da domaći to ne rade, ali u puno manjoj mjeri. a dobit?? kako će je imati kad je cijelu spraše u agresivni marketing!!!
Sutra je kod nas najavljeno otvorenje SPAR-A ..a Kaufland je pripremio
najbezobzirniju akciju do sada…
RADE DO 01.00 SAT U NOĆI i većina artikala ide na -50 %….
Vama je to iskorištavanje ljudi , normalno???
Prošli tjedan je night shopping imao Mercator…pa, u PČM, oćemo li početi
po noći kupovati više, ili će -te horore, netko konačno početi kažnjavati
u ovoj državi…!!! Pa, skrenuli su svi u toj trgovni totalno…..uništavaju jedni druge, kako god mogu…..
Morphieus:
A najkrasniji događaj u Lidlu je četvrkom kad navali rulja na odjevne predmete na popustima pa ih raskupusaju kao žuna mravinjak. Neki isprobavaju te predmete odmah tamo u trgovini gdje nema kabina za presvlačenje.
Možda to tebi odgovara zbog nekih voajerskih sklonosti.
Ni meni nisu jasne visoke ocjene Lidla, ali sto ljudi sto ćudi. Nekima i Konzum dobar 🙂
Uključite se u raspravu