Konačni zaključak studije predizvodljivosti o najboljem načinu povezivanje dva dijela Hrvatske bit će obznanjeni sredinom prosinca kad bi se trebao održati zadnji sastanak predstavnika Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Europske komisije s francuskih konzultanatima koji su raditi na toj studiji.
285milijuna
eura trebala bi biti cijena gradnje mosta Komarna – Pelješac
Prema informacijama do kojih je došao Večernji list, izrađen je finalni draft te studije, a najbolje rješenje za povezivanje dubrovačkog kraja s ostatkom Hrvatske ostaje kao i u dosadašnjim draftovima – pelješki most. Prema tim informacijama, u odnosu na koridor kroz Neum, tunel i trajektnu liniju, most koji bi koštao oko 285 milijuna eura ostaje kao najmanje rizično rješenje i najpovoljnija opcija koja zadovoljava sve bitne kriterije prema kojima se tražilo rješenje za povezivanje Hrvatske, ali i Europske unije.
Tako je most ocijenjen kao rješenje koje je istovremeno najkvalitetnije i najmanje rizično u ispunjavaju kriterija povezanosti, dostupnosti i sigurnosti. Sve ostale opcije o kojima se u hrvatskoj javnosti špekuliralo kao brzim, jednostavnim, kvalitetnim i jeftinim od strane francuskih konzultanata su odbačeni ili kao nepouzdani i nesvrsishodni ( trajekt) ili kao preskupo i nedokazano rješenje ( potopljeni tuneli).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu