Zagrebački hotel Esplanade trenutno ima popunjenost od 20%, znatno bolje nego u svibnju, ali situacija je nepredvidiva jer se rezervacije rade od danas do sutra, otkrio je direktor Ivica Max Krizmanić, povodom predstavljanja novog promotivnog filma hotela.
“Lani smo u ovom razdoblju ostvarili više od 3000 noćenja, a ove godine tek nešto više od 400. U posljednjih mjesec dana najviše gostiju pristizalo nam je iz Hrvatske (28%) i susjednih zemalja, Srbije (12%), Njemačke (10%), pa čak i SAD-a (5%) te V. Britanije (4%), i to uglavnom radi posla.
Ostalo su turisti, pojedinci, a grupa trenutačno nema i vjerojatno ih neće ni biti tako skoro. Najava za sljedeću godinu ima, ali pristižu sramežljivo”, istaknuo je Krizmanić.
Esplanade je gostima ponudila beskontaktno preuzimanje jelovnika i dnevnih novina putem pametnih telefona, a hotelska mobilna aplikacija omogućava moguće narudžbe za sobnu poslugu.
Health Club i usluga vožnje limuzinom provode stroge mjere opreza, a sobe se temeljito čiste, prozračuju i stavljaju u 48-satnu izolaciju.
“U ovim neizvjesnim vremenima snimili smo promotivni video kojim nastojimo potencijalnim gostima približiti ono što nudimo, a to je kombinacija osjećaja sigurnosti, luksuza i posebnog Esplanadina šarma” kaže Krizmanić .
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu