Velika sportska natjecanja utječu na povećanu potrošnju kupaca, a profitiraju i marketinške agencije. Kako je, naime, pokazalo nedavno istraživanje udruženja oglašivača HURA-e, za očekivati je da će u mjesecu održavanja Europskog prvenstva u nogometu broj reklama porasti od pet do šest posto.
Intenzitet oglašavanja najčešće ovisi o tome koliko su hrvatski nogometaši uspješni te koliko dugo će se zadržati u Francuskoj. U HURA-i procjenjuju da bi oglašivači od EP-a u Francuskoj mogli dodatno zaraditi 10-ak milijuna kuna. Tijekom takvih događanja posebice raste oglašavanje pića, uglavnom piva, hrane, elektronike, ali i trgovačkih lanaca. Sve više tvrtki za slična sportska događanja lansira prigodna "navijačka" pakiranja svojih proizvoda. Najagresivnije kampanje obično imaju pivovare, a u posljednje vrijeme i prozvođači televizora. U Zagrebačkoj pivovari ističu da prema dosadašnjem iskustvu, tijekom održavanja velikih nogometnih natjecanja očekuju porast prodaje.
Naglašavaju, međutim, da će na potrošnju piva svakako utjecati i turistička sezona, lijepo vrijeme, ali i ekonomska situacija te da je vrlo teško prognozirati u kojoj mjeri će koji od faktora koliko utjecati. Slično razmišljaju i u Henekenu, proizvođaču Karlovačkog piva, gdje puno polažu u svoju platformu Karlovačko Korner. I oni kažu da očekuju povećan interes za domaće brandove, no da je sam utjecaj takvih događanja na rast prodaje teško izolirati od ostalih faktora. U distributeru i proizvođaču elektronike MSAN-u kažu da im sportska događanja, a pogotovo nogometna prvenstva, dokazano podižu prodaju televizora. Za vlastiti brend televizora Vivax očekuju rast prodaje od 20 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu