Entrio dobio vjetar u leđa, osvaja nova tržišta

Autor: Josipa Ban , 24. lipanj 2024. u 22:01
Foto: JOSIP MIKAČIĆ/PIXSELL

Fond rizičnog kapitala Invera uložio devet milijuna eura u event platformu.

Domaća event platforma za prodaju i kupnju ulaznica Entrio dobila je novi vjetar u leđa koji bi joj trebao omogućiti učvršćivanje pozicije najjače platforme na tržištu jugoistočne Europe po broju događanja i prodanih ulaznica. On dolazi u obliku investicije fonda rizičnog kapitala Invera Equity Partnersa (Invera EP) u iznosu od devet milijuna eura.

Nakon pomnog “češljanja” kompanije čije brojke poslovanja posljednje tri godine kontinuirano rastu, menadžeri fonda najpoznatijeg po ulaganju u Muzej Iluzija, zaključili su da je upravo Entrio kompanija u koju se isplati ulagati i koja bi im trebala donijeti dobar povrat.

Procjena ne treba čuditi kada se prouči poslovni put Entrija. U 13 godina poslovanja domaća “ticketing” kompanija kontinuirano ulaže u tehnološke inovacije koje je čine vrlo privlačnom organizatorima.

Ulaganja u razvoj do sada su iznosila oko tri milijuna eura zahvaljujući čemu su se uspjeli proširiti na dva nova tržišta. Osim hrvatskog, na slovensko (2018.) i ono BiH (2023.), a s novom injekcijom najavljuju širenja na nova tržišta te daljnji razvoj.

“S obzirom na iznos investicije koji smo dobili te na snažnog partnera sigurno ćemo napraviti značajne pomake u nadolazećim godinama”, kaže Berislav Marszalek, osnivač i izvršni direktor Entrija. Najavljuje da planiraju krenuti u mnogo agresivniji prodor u segment velikih koncerata. Entrio je, naime, više bio fokusiran na događanja srednje veličine, festivale i konferencije, dok je njihov konkurent Eventim, u vlasništvu CTS Eventima iz Austrije, vodio glavnu riječ što se tiče velikih koncerata.

Lanjski pšrihod 1,65 milijuna eura

Entrio je lani ostvario 1,65 milijuna eura prihoda, a ove godine planiraju rast od 50 do 60 posto.

“Posljednje tri godine i mi smo ušli u segment velikih koncerta. Imali smo mnogo rasprodanih Arena u Zagrebu i Ljubljani s velikim regionalnim imenima. No veliki strani koncerti su i dalje kod Eventima. To planiramo promijeniti jer sada imamo jaču poziciju i što se tiče pristupa kapitalu i znanju”, ističe Marszalek.

Samim time i stranim bi organizatorima trebali postati mnogo privlačniji. Veća konkurencija u ovom segmentu nikome neće biti na odmet. Dapače, tjerat će baš sve da pomiču granice. U konačnici možda će Hrvatska postati mnogo atraktivnija destinacija za organizaciju različitih događanja koji upogonjuju i druge industrije – one vezane uz kreativnu industriju i turizma.

Četvrta investicija
Entriju je ovo već četvrta investicija koju su primili. Do ove posljednje u njih je, kroz tri runde, uloženo oko 660 tisuća eura (2011., 2018. i 2021.). Rezultat ulaganja je kvalitetna usluga, podrška i proizvod, kaže Marszalek.

“To nam je uvijek bio, i ostat će, prioritet. Danas je naš proizvod mnogo kompleksniji i detaljniji u većini segmenata u odnosu na onaj konkurencije”, kaže osnivač i izvršni direktor kompanije koja je razvila prvu ‘self-service’ platformu u regiji. To znači da organizatori u realnom vremenu mogu kontrolirati i pratiti prodaju te tako kvalitetnije upravljati brojnim parametrima, objašnjava Marszalek.

Osnivač Entrija Berislav Marszalek i investicijski menadžer u Inveri Denis Sabolović ističu da većinski vlasnik kompanije postaje fond rizičnog kapitala, no u kojem postotku – ne otkrivaju/PD

S investicijom od devet milijuna eura plan im je širiti se na nova tržišta jugoistočne Europe, no detalje još ne želi otkrivati. Također, platforma će biti dodatno unaprijeđena. Marszalek kaže da će s najnovijom investicijom raditi na rješavanju trenutno najvećeg izazova u industriji – onog aktivne i personalizirane promocije događanja.

Time će jače iskoračiti i u segment aktivne prodaje. Danas je Entrio, kao i većina platformi za prodaju i kupnju karata, više bio fokusiran na realizaciju prodaje dok je za promociju bio zadužen organizator, na kojem je bila i najveća odgovornost za uspješnost događaja. Entrio bi svojim rješenjem organizatorima trebao dati novi i moćan alat koji će im u toj promociji bitno pomoći.

“Otkivanje događanja je još uvijek veliki izazov. Naše rješenje bi trebalo omogućiti publici da ima bolji uvid u događaj koji ih zanima, a organizatoru dati bolji pristup pravoj publici”, ističe Marszalek dodajući da tu pomoć već sada rade putem svojih kanala, ali na manjoj skali. S novim proizvodom ta bi podrška trebala biti bitno veća i učinkovitija.

Vlasnička rošada
Usto, platforma Entrio bi trebala dobiti nove funkcionalnosti koje će organizatorima omogućiti da maksimiziraju prodaju te ostvare bolje profite. “Entrio na svojoj platformi ima 600 tisuća korisnika, a samo prošle godine prodali smo više od milijun ulaznica. To su vrijedni podaci koje ćemo iskoristiti kako bi organizatori mogli donositi bolje odluke”, navodi osnivač kompanije.

S novom investicijom Marszalek više neće biti većinski vlasnik Entrija već će to postati Invera EP. Koliki će točno biti udjeli naš sugovornik ne želi otkriti, no on i Sonja Trajanovski Marszalek, ostaju upravljati kompanijom.

“Entrio dijeli nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza. Naše iskustvo u skaliranju takvih koncepata već je donijelo odlične rezultate na postojećim investicijama. Isti ishod očekujemo i kod Entrija”, kaže Denis Sabolović, investicijski menadžer u fondu Invera EP, kojem je ovo četvrta investicija.

Marszalek kaže da su pregovori o partnerstvu trajali godinu dana. “Osvojili su nas energijom, znanjem, iskustvom i rezultatima koje su ostvarili. Sada imamo ozbiljan kapital koji će nam omogućiti snažne poteze na više frontova”, kaže. Entrio je lani ostvario 1,65 milijuna eura prihoda, što je rast od 55 posto. Ove godine, kaže Marszalek, planiraju rast od 50 do 60 posto, a broj zaposlenih povećati s trenutnih 30-ak na 50-ak do kraja sljedeće godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close