Analizom čimbenika u strukturi cijena prehrambenih proizvoda, nameću se dva neoboriva zaključka. Prvi je da pritisak na rast cijena ne popušta i proizvođači neće moći dugo odgađati nova poskupljenja. Drugi je da što je proizvod više kvalitetan i premium, to je pritisak na rast cijena snažniji.
Osobito te teze stoje kod snažne i razgranate domaće pekarske industrije, čije su glavne sirovine poput maslaca, sira, kakaa i mesa, i na popisu proizvoda koji se preklapa s listom onih čije su cijene najviše rasle u protekloj godini na globalnom tržištu. Cijene mesa konstantno rastu već dvije godine, maslac je na godišnjoj razini poskupio za 80 posto, kakao je 20-30 posto skuplji nego godinu ranije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu