Evo čega su ekoproizvođači bolno svjesni

Autor: Poslovni dnevnik , 26. studeni 2013. u 20:00
Marketinške agencije će proizvođačima ekoloških proizvoda osmišljavati ambalažu ili web stranice

Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka s područja marketinga i promocije.

Više od 70 hrvatskih ekoloških proizvođača prijavilo se na natječaj Zelena ideja, čiji je cilj pomaganje proizvođačima u nastupu na tržištu besplatnim uslugama promocije koje će im pružati marketinški stručnjaci. Zelena ideja projekt je Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koji su podržali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.

 

Pavić Grey

Marketinške aktivnosti često prati loša reputacija usmjerenosti samo na novac i prodaju pod bilo koju cijenu

Na natječaj se prijavilo 14 ekoproizvođača sa zagrebačkog područja, iz Dalmacije je pristiglo 16 prijava, a 11 proizvođača je iz područja Slavonije. Gotovo polovina proizvođača koji su se prijavili bavi se proizvodnjom i preradom ekološkog voća i povrća (31 prijava), a znatan broj prijava odnosi se i na proizvodnju ekološkog vina i maslinova ulja, gdje prednjače dalmatinski proizvođači. Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka. "Naši proizvođači svjesni su da im nedostaje prepoznatljivost i isticanje u odnosu na konkurenciju te da promociju svojih proizvoda trebaju podići na višu razinu.Uz pomoć marketinških stručnjaka HURA-e vjerujem da će im se otvoriti novi kanali kojima mogu doprijeti do potencijalnih kupaca", istaknuo je Luka Duboković, direktor agencije BBDO Zagreb.

Nakon evaluacije prijava koju će napraviti stručni žiri, bit će izabrani ekološki proizvođači kojima će besplatnu marketinšku pomoć (poput osmišljavanja ambalaže ili web stranice) pružiti neka od 16 agencija uključenih u projekt. "Marketinške aktivnosti često prati loša reputacija usmjerenosti samo na novac i prodaju pod bilo koju cijenu – u ovom slučaju radi se o projektu od važnosti za društvo u cjelini i to s više aspekata – ne samo gospodarskog, već i izgradnje svijesti o važnosti i održivosti ekološke proizvodnje", napomenula je Martina Pavić, kreativna direktorica agencije Grey Zagreb. Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu/izložbi u Zagrebu sredinom travnja te u sklopu festival Dani komunikacija i Weekend Media Festival. U projekt Zelena ideja uključene su agencije Proximity Zagreb, Libra, Bruketa&Žinić OM, K&K Promotion, BBDO Zagreb, Grey Zagreb, SRT, Digitel&, Omega Media, TBWA Zagreb, TF marketing, Web Burza, Imago reklamna agencija, Studio Marketing JWT Zagreb, Gingernet i Status Grupa.

Komentirajte prvi

New Report

Close