Eko tržnice poput one na zagrebačkom Jarunu, pokretači su prodaje i dostupnosti domaćih eko-proizvoda, istaknuto je na konferenciji “Budućnost tržišta domaće eko hrane – primjer zagrebačke tržnice Jarun”, u organizaciji Gradskog ureda za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranja.
Zagrebački holding i partneri ekološku tržnicu na Jarunskoj tržnici pokrenuli su u lipnju ove godine. Na tržnici sudjeluju isključivo domaći proizvođači prehrambenih proizvoda s ekološkim certifikatom i oni u prijelaznom razdoblju za ekološku proizvodnju.
Potrošačima se želi omogućiti nabavka svježih i prerađenih domaćih ekoloških proizvoda, a proizvođačima ekoloških proizvoda iz Zagreba i drugih dijelova Hrvatske pronalazak stabilnog tržišta.
Voditelj podružnice Tržnice Zagreb Marin Rončević je kazao da je eko tržnica na Jarunu koja se organizira četvrtkom od 16 do 19 sati, osigurala dostupnost eko-proizvoda i stabilnost tržišta. Mnogi građani su prepoznali važnost tržnice i redovno je obilaze, rekao je navodeći kako eko tržnica doprinosi jačanju lokalne ekonomije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu