Iz Bruxellesa je Vladi RH već stigao prvi dopis na prijedlog programa restrukturiranja Uljanik Brodogradilišta, koji je Ministarstvo gospodarstva uputilo na ocjenjivanje Europskoj komisiji prije desetak dana.
Kako neslužbeno doznajemo, pristigao je kratak dopis s malim brojem pitanja, koja bi već danas u Ministarstvu gospodarstva trebali raspraviti na sastanku s predstavnicima pulskog brodogradilišta i pripremiti odgovore.
Komunikacija oko slučaja Uljanik, kažu upoznati s radom briselske birokracije, krenula je bržim tempom nego je uobičajeno, a prva pitanja Komisije obuhvaćaju brojne slabe točke koje su već javno komunicirane, poput odnosa države i vlastitog učešća budućeg partnera i Uljanika u restrukturiranju, a koje nije u standardu EU propisa i podrazumijeva veći napor države.
Informacije o sadržaju pisma iz Bruxellesa nisu dostupne javnosti, no nesložbeno se čuje kako one ne obuhvaćaju samo program koji je službeno dostavljen Komisiji, nego i širi kontekst ovog financijski i koncepcijski krupnog i složenog restrukturiranja. Ministar gospodarstva Darko Horvat prošli tjedan je najavio i mogućnost da se u međuvremenu otvori pitanje odgovornosti i boljeg nadzora nad Uljanikom.
Kako Nadzorni odbor Uljanika ima tri člana, plan je da država dva trenutno upražnjena mjesta popuni svojim predstavnicima. Iako i nakon privatizacije ima više od 10 posto vlasničkog udjela i jamstvima prati brodogradilište, država nije imala svog predstavnika u NO-u. Prijedlozi za dva nova člana trebali bi biti uskoro dostavljeni i usvojeni na skupštini koja bi, prema odluci jučerašnje sjednice NO-a Uljanika u Puli, trebala biti 31. kolovoza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Možda nas EU napokon spasi od pržionice novca zvana hr brodogradnja
Uključite se u raspravu