EasyJet prvi put razmatra uvođenje letova u još dva hrvatska grada

Autor: Poslovni dnevnik , 02. studeni 2021. u 06:33
Štand Hrvatske turističke zajednice na World Travel Marketu u Londonu/PD

I u easyJetu su zadovoljni postignutim rezultatima i napominju kako su se u 2021.gotovo u potpunosti vratili na trendove iz pretpandemijske 2019.

Sa sajma World Travel Market (WTM), koji je jučer počeo u Londonu, stižu dobre najave za hrvatski turizam. Kako je izjavio direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji se tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su easyJet, TUI, SAGA, Jet2.com & Jet2Holidays, naša zemlja bit će hit destinacija i iduće godine.

“Iznimno dobre rezultate postignute u ovoj godini, ali i odlične najave za iduću godinu, primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista.

Partneri najavljuju rast potražnje za Hrvatskom i veći broj aviolinija, no pred nama je i velika odgovornost jer će osnovni preduvjet uspješne turističke sezone biti stabilna epidemiološka situacija“, izjavio je Staničić.

I u easyJetu su zadovoljni postignutim rezultatima i napominju kako su se u 2021.gotovo u potpunosti vratili na trendove iz pretpandemijske 2019.

“Kad govorimo o Hrvatskoj, u idućoj godini planiramo povećanje kapaciteta i uvođenje novih letova, a prvi put razmatramo uvođenje letova prema zračnim lukama Rijeka i Osijek”, izjavio je Richard Owens, razvojni menadžer u easyJetu.

Komentirajte prvi

New Report

Close