Sa sajma World Travel Market (WTM), koji je jučer počeo u Londonu, stižu dobre najave za hrvatski turizam. Kako je izjavio direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji se tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su easyJet, TUI, SAGA, Jet2.com & Jet2Holidays, naša zemlja bit će hit destinacija i iduće godine.
“Iznimno dobre rezultate postignute u ovoj godini, ali i odlične najave za iduću godinu, primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista.
Partneri najavljuju rast potražnje za Hrvatskom i veći broj aviolinija, no pred nama je i velika odgovornost jer će osnovni preduvjet uspješne turističke sezone biti stabilna epidemiološka situacija“, izjavio je Staničić.
I u easyJetu su zadovoljni postignutim rezultatima i napominju kako su se u 2021.gotovo u potpunosti vratili na trendove iz pretpandemijske 2019.
“Kad govorimo o Hrvatskoj, u idućoj godini planiramo povećanje kapaciteta i uvođenje novih letova, a prvi put razmatramo uvođenje letova prema zračnim lukama Rijeka i Osijek”, izjavio je Richard Owens, razvojni menadžer u easyJetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu