Ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović izjavio je danas da se dvostruko više plaća održavanje staroga, dotrajalog voznog parka nego nabava novoga te da se iz populističkih razloga ne ide u obnovu voznog parka zato da ne bi doživjeli medijski linč.
"Mi u Hrvatskoj smo često puta u situaciji da se iz populističkih razloga ne ide u obnovu voznog parka zato da ne bi doživjeli medijski linč, a onda se dvostruko plaća održavanje staroga, dotrajaloga voznog parka", rekao je ministar Zmajlović nakon predstavljanja prošlogodišnjih rezultata praćenja kakvoće mora na hrvatskim plažama, odgovarajući na pitanje novinara koliko imaju vozila i koliko će ih zamijeniti jer je raspisan natječaj za leasing za nabavu novih vozila. "U sklopu ministarstva funkcionira inspekcija zaštite okoliša koja je na terenu po cijeloj Hrvatskoj i najveći broj vozila se odnosi upravo na inspekciju, ljude na terenu. Ono što znam, ono što je u funkciji kabineta zamjenika ministra, to su vozila koja su starija od 2007., 2006. godine, i što smo računali u ministarstvu je da nas danas održavanje za taj dotrajali vozni park košta dvostruko više nego što bi koštala nabava novih vozila", izjavio je ministar Zmajlović.
Zamjenik ministra Hrvoje Dokoza rekao je da u voznom parku imaju čak jedan golf iz 1991. godine. "Što reći više?" upitao je. Državni ured za središnju javnu nabavu prekjučer je na svojim internetskim stranicama objavio oglas za nabavu 1742 vozila, vrijedna 265,5 milijuna kuna, koja bi se nabavljala operativnim leasingom. Glasnogovornica Ministarstva zaštite okoliša i prirode Dijana Sušac rekla je za Hinu nakon konferencije za novinare da u ministarstvu imaju 49 automobila prosječne starosti 10 godina, od kojih 38 koriste njihovi inspektori. Vozila su vlasništvo ministarstva i uglavnom su niže srednje klase (najčešće VW polo 1,4).
Više srednje klase su audi A6 iz 2005. sa 189.000 kilometara i VW passat iz 2007. i 148.000 kilometara te mercedes E320 iz 2008. godine i s prijeđenih nešto iznad 100.000 kilometara, koji je na posudbi, preuzet iz MUP-a. U Ministarstvu zaštite okoliša i prirode ističu da starost vozila i kilometraža bitno utječu na troškove održavanja koji su u ovom trenutku neracionalno visoki, no zasad još ne znaju hoće li i koliko će novih vozila zatražiti za svoje ministarstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma vidi qrca , a da kupujete vozni park od svoje plaće kao i svi normalni radnici privatnici, ne bi ga minjali
i ja bi da mi država kupi auto i još uz to besplatno gorivo i plača
miami
Tako i danas uređene države stvaraju radna mjesta, a ne bacaju stotine milijuna kuna lihvarskim financijsko-leasing institucijama.
Ovo je komedija i prodavanje magle! Dosadilo ekipi vozati krame stare 4 godine.
Trošak godišnji po autu=265 521 000kn/1742auta/5godina=30 484 kune. Znači oni mijenjaju auta jer im je trošak održavanja veći od 30 484 kune po autu godišnje. Nemoguće! Održavanje auta starog 5 godina dođe od 2000 do 3000 kuna godišnje maksimalno. Poštenije recite da je izašao novi model BMW i škode… Lijepo bogami
Nekad je SVAKA VEĆA Policijska uprava imala svoju :
-RADIONU
-MEHANIČARE
-BENZINSKU STANICU …. itd.itd…..
Uključite se u raspravu