Dvije trećine svih gostiju Vugleca je iz inozemstva

Autor: Marta Duić , 27. prosinac 2017. u 22:00
Boris Vuglec u kućici uređenoj u zagorskom stilu/Silvija Munda

Nakon zadnje investicije kompleks broji 50 kreveta. Vlasnici poručuju da nude autohtoni doživljaj Zagorja.

Vuglec breg, obiteljski biznis i turistički biser Zagorja nakon zadnje investicije broji 50 kreveta.

Time je postao turistički kompleks koji gostima nudi autohtonu kuhinju po receptima 'naših baka', svoja vina, smještajne kapacitete i wellness ponudu. Boris i Mario Vuglec, otac i sin, uspješno vode biznis godinama, a širenje ponude i sadržaja pokazalo im se kao dobar recept za uspjeh jer su im poslovni rezultati iz godine u godinu sve bolji. "Imamo potpuno novu kućicu Jagica u našem zaseoku u kojem su nekad živjele tri obitelji, a ostalih pet smo obnovili i nadogradili", pohvalio se Boris Vuglec koji se rodio i proveo djetinjstvo upravo na ovom brijegu. 

Kako kaže Vuglec, ubrzo nakon što se odlučio na obnavljanje toga tad zapuštenog imanja i okrupnjavanja zemljišta 2000. godine, ideje su se počele nizati pa su dvije godine kasnije krenuli saditi vinograde, a ubrzo su osmislili ponudu za seminarski turizam. Otvoreni su cijele godine, imaju dvadesetak zaposlenih, a posjećuju ih gosti iz cijelog svijeta. Od začetka ovog obiteljskog biznisa Vuglec breg je uvršten u vodič Lonely planeta te Michelinov vodič, čime su na meti i stranih turista. 

 

25 tisuća

turista godišnje, najviše je Nijemaca i Poljaka, a od domaćih Zagrepčana

"Godišnje Vuglec breg posjeti više od 25.000 gostiju, a više od 60 posto su stranci. Najviše ima Nijemaca, Poljaka, Čeha i Austrijanaca, a za vikend i dnevne posjeta najviše nam dolaze Zagrepčani i Slovenci. Tajna uspjeha je u tome što unapređujemo ponudu, imamo stalne zaposlenike", otkriva Vuglec. Ovogodišnji su dobitnici priznanja Bijeli grozd na razini Hrvatske, priznanja koje udruga G.E.T. report dodjeljuje za doprinos razvoju vinske kulture.

Za goste organiziraju i obilazak podruma i upoznavanje s asortimanom vinarije, a Vuglec napominje kako podrum planiraju i proširiti. "Danas imamo četiri hektara vinograda, točnije oko 16.000 trsova. Naš vinograd broji devet sorata od čega je šest bijelih, dio nam odlazi na kupaže i pjenušce, a imamo i autohtonih zagorskih sorti. Kapacitet nam je 35.000 litara i godišnje izbacimo desetak etiketa, a najveći dio naše proizvodnje ode kroz restoran. Prvi smo u Zagorju krenuli s pjenušcima, a posebno smo ponosni na pjenušac Jasminka koji je neobičnog karaktera jer smo u njega dodali ledenu berbu kolege Borisa Drenškog", poručuje Boris Vuglec. 

Komentirajte prvi

New Report

Close